Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خوشاب خراسان رضوی روز سه شنبه ضمن تایید این خبر افزود: شب گذشته سارقانی تصمیم به سرقت کابل های برق پارک روستای روکی را داشتند که دهیار و یکی از اهالی روستا متوجه موضوع شده و بلافاصله به محل اعزام شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن آشیانی افزود: در درگیری رخ داده بین سارقان با دهیار روستای روکی دهیار با ضربات پیاپی چاقو به قتل رسید و فرد همراه او نیز زخمی و راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل دهیار وظیفه شناس توسط دزدان کابل های پارک

فرمانده انتظامی خوشاب گفت: موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است ماموران پلیس به دنبال شناسایی و دستگیری متهمان هستند.

پس وقوع این حادثه جمعی از شهروندان شهرستان خوشاب در پیامی خطاب به مسوولان امنیتی و قضایی خوشاب، دستگیری و اشد مجازات عاملان این اقدام کوردلانه را مطالبه کردند.

سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت سارقان اخبار حوادث قتل قتل دهیار قتل در خوشاب سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت عکس ریحانه پارسا بازار آزاد هلیا امامی هلیا امامی بازیگر لعیا زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه