Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نیکنام حسینی‌پور،  مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، درباره آخرین وضعیت عزت‌الله مهرآوران (بازیگر سینما و تلویزیون) پس از ابتلاء به کرونا، گفت: ۹۰ درصد ریه‌ این هنرپبشه باسابقه درگیر شده است.

به گفته حسینی‌پور، مهرآوران از صبح روز گذشته (دوشنبه) در بیمارستان آتیه بستری شده و هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان تحت درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی‌پور افزود: امروز با همسر آقای مهرآوران تماس گرفتیم گفتند ۹۰ درصد ریه آقای مهرآوران درگیر شده است.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ادامه داد: آقای مهرآوران در عرصه هنر شناخته شده هستند. کادر درمان هم تلاش می‌کنند تا داروهای مورد نیاز به این هنرمند برسد و  بهبود پیدا کنند. اما محتاج دعای هم‌میهنان هستیم تا آقای مهرآوران از این مرحله عبور کنند.

حسینی‌پور روز گذشته گفته بود که عزت‌الله مهرآوران با وجود دریافت دو دُز واکسن کرونا در موسسه هنرمندان پیشکسوت، به کرونا مبتلا شده است.

کد خبر 629353 برچسب‌ها تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال آقای مهرآوران حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان