Web Analytics Made Easy - Statcounter

داچیا داستر یک خودروی معقول و مقرون به صرفه است، اما تیونر آلمانی پرایور دیزاین به این نتیجه رسیده است که این مدل به قوس چرخ‌های بزرگ نیاز دارد. به دلیل اینکه خودروی تیونینگ شده پرفورمنس نیست.

به گزارش مشرق، داچیا داستر یک خودروی معقول و مقرون به صرفه است، اما تیونر آلمانی پرایور دیزاین به این نتیجه رسیده است که این مدل به قوس چرخ‌های بزرگ نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اینکه خودروی تیونینگ شده پرفورمنس نیست، نتیجه کار کمی عجیب به نظر می‌رسد.

این کیت شامل قوس چرخ‌ها، اسپلیتر جلو و دیفیوزر فقط ۲،۹۹۹ دلار قیمت دارد. برای اسپویلر روی سقف باید ۲۹۹ دلار دیگر بپردازید، اما اگر بخواهید تمام امکانات را یکجا خریداری کنید باید بیشتر هزینه کنید.

داچیا داستر یا رنو داستر یکی از محصولات بخش اقتصادی و رومانیایی رنو یعنی داچیا است که براساس پلتفرم رنو لوگان ساخته شد. این خودرو در حقیقت نسخه بلندقامت و قوی‌تر رنو تندر ۹۰ یا ال ۹۰ محسوب می‌شود و از سال ۲۰۰۹ تاکنون در بازار حضور دارد. عمده حضور رنو داستر در ایران مربوط به سال‌های ۲۰۱۶ الی ۲۰۱۸ می‌شود، زمانی‌که این خودرو به عنوان یکی از اتومبیل‌های سبد محصولات نگین خودرو به بازار عرضه شد. رنو داستر در دو تیپ PE و SE وارد بازار ایران شد و مشتریان ایرانی قادر بودند تا این خودرو را در دو نسخه‌های دو دیفرانسیل یا تک دیفرانسیل خریداری کنند. داسترهای عرضه شده به بازار ایران از نسل اول هستند اما از سال ۲۰۱۸ تاکنون نسل دوم داچیا داستر در بازار خودرو جهان عرضه می‌شود.

منبع: خودروبانک

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان اتومبیل خودرو رنو داستر برند فناوری داچیا داستر رنو داستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند