Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@03:44:10 GMT

سارقان مسلح تبریز در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۸۶۴۰

سارقان مسلح تبریز در دام پلیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  الهوردیان فرمانده انتظامی شهرستان تبریز اظهار داشت: ماموران گشت موتوری کلانتری۱۶ محققی تبریز در حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید با دو نفر سرنشین مشکوک و در حین بررسی و پس از استعلام پلاک متوجه می‌شوند خودرو مسروقه می‌باشد که با کمک سایر گشت‌های فعال در سطح حوزه کلانتری خودرو و نفرات به کلانتری انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران در بازرسی اولیه از خودرو یک قبضه کلت کمری جنگی با خشاب و تعدادی فشنگ جنگی به همراه مقادیری مواد مخدر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

الهوردیان گفت: رئیس کلانتری به همراه عوامل تخصصی اقدام به بررسی کارشناسانه موضوع می‌کنند که در حین بررسی‌های فنی از سارقان مشخص می‌شود افراد دستگیر شده از سارقان و مالخران وسایل نقلیه هستند که با توجه به اعترافات صورت گرفته و با هماهنگی مقام قضایی و بدون فوت وقت و در اقدامی سریع به روستای واقع در شهرستان هریس اعزام و در بررسی محل زندگی و از داخل حیاط سارق تعداد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی نیسان، تعداد دو دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه دوچرخه و مقادیری اموال مسروقه کشف که پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی دستگیری سارقان یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان