Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تداخل اردوی تیم ملی با تمرینات آماده‌سازی این تیم، کار را برای سرخ‌ها سخت کرده است.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم پرسپولیس در مجموعه ورزشی شهیدکاظمی اظهار داشت: بازیکنان در تمرینات شرایط خوبی دارند و با انگیزه بالا روز به روز پیشرفت می‌کنند. آنها از لحاظ بدنی خوب هستند و احتیاج به بازی‌های تدارکاتی بیشتر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه لیگ هنوز شروع نشده، مشکل ما نبودن در شرایط مسابقه است.

با بازی‌های دوستانه به مصاف الهلال می‌رویم

وی ادامه داد: هم استقلال تاجیکستان که با آن روبه‌رو شدیم و هم الهلال که با آن بازی داریم، هر دو تیم از دل مسابقات داخلی حضور دارند، اما متأسفانه ما با بازی‌های دوستانه باید به مصاف الهلال برویم. ما یک بازی انجام دادیم و روز جمعه هم با شهرداری آستارا بازی می‌کنیم. 16 مهر ماه نیز با سپاهان بازی خواهیم کرد. برنامه‌ریزی ما طوری بود که هم استراحت و هم تمرینات را در شرایطی انجام دهیم تا با آمادگی کامل مقابل الهلال بازی کنیم.

باید مشکلات را به حداقل برسانیم و با آمادگی کامل با الهلال بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تداخل بازی‌های تیم ملی با بازی با الهلال عنوان کرد: بله متاسفانه این مشکل را داریم و کار ما واقعاً سخت شده است. با توجه به اینکه چهار روز بعد از بازی با کره، باید با الهلال روبه‌رو شویم، کار سخت است. ما نیاز به تمرین و ریکاوری داریم. این مشکلات هست و باید سعی کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم و با آمادگی کامل با الهلال بازی کنیم.

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس از زبان گل‌محمدی

گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس نیز گفت: علی شجاعی قطعاً به بازی با الهلال نمی‌رسد، کامیابی‌هم بعید است که به این بازی برسد و مهدی‌خانی نیز که دستش شکسته است و فعلاً دو سه ماه کار دارد.

بیشتر بخوانید:

برنامه متفاوت پرسپولیس برای گلزنی به الهلال

بازی دوستانه با سپاهان محک خوبی برای ما و آنهاست

وی درباره غیبت بازیکنان ملی‌پوش در دیدار دوستانه با سپاهان، اظهار داشت: هماهنگ کردن بازی دوستانه راحت نیست و شرایط تیم‌های دیگر را هم باید بسنجیم. همه اینها باعث می‌شود که چطور و با چه تیمی بازی کنیم. شرایط تیم سپاهان طوری بود که می‌توانستند در آن زمان با ما بازی کنند و فکر می‌کنم که بازی خوبی از آب دربیاید و به دو تیم کمک خوبی می‌کند. جا دارد از آنها تشکر کنیم که با وجود معذوراتی که وجود داشت، قبول کردند بازی انجام شود و برای همین از آقای نویدکیا و سپاهان تشکر می‌کنم، چون کمک خوبی به ما می‌شود که محک خوبی برای تیم باشد.

صدری فعلاً تنهاست و باید به او کمک کنیم

گل‌محمدی درباره حمایت‌ها از پرسپولیس عنوان کرد: مشکلات همیشه وجود دارد ولی ما سعی کردیم که کار خودمان را انجام دهیم و اولویت‌مان تیم باشد. بحث مالی و مدیریتی و نبود کارگزار و پنجره بسته و نبود منابع کافی از جمله مشکلاتی است که پرسپولیس با آن گریبانگیر است. آقای صدری فعلاً تنهاست و باید به او کمک کنیم. البته قول داده‌اند که تا فردا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود. امیدوارم فرجی شود تا بچه‌ها بتوانند با روحیه خوب راهی مسابقات شوند.

مشکلات ما خیلی زیاد، ولی قابل حل شدن است

وی راجع به نقش اعضای هیئت مدیره در مشکلات پرسپولیس عنوان کرد: اعضای هیئت مدیره هم به اندازه خود کمک می‌کنند. امیدوارم تصمیماتی که گرفته می‌شود به تیم کمک کند و هر کسی که به باشگاه می‌آید بتواند مشکلات را حل کند مشکلات ما خیلی زیاد، ولی قابل حل شدن است به شرط اینکه بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب و انتخاب افراد اصلح مشکلات را برطرف کنیم. ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد.

سرمان در کار خودمان است و بیشتر تمرکزمان روی تمرینات است

گل‌محمدی در واکنش به اینکه برخی اسامی برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس مطرح شده است، یادآور شد: در حیطه وظایف من نیست که درباره هیئت مدیره و اینکه چه کسانی انتخاب خواهند شد صحبت کنم. اجازه دهید من در حوزه فنی تیم صحبت کنم. همه مسئولان از شرایطی که وجود دارد خبر دارند و با انتخاب خوب خودشان خیلی می‌توانند به باشگاه کمک کنند. ما سرمان در کار خودمان است و بیشتر تمرکز روی تمرینات و شرایط بچه‌ها داریم و اینکه بخواهیم فکرمان را معطوف به اعضای هیئت مدیره کنیم از بخش فنی تیم دور می‌شویم.

بازیکنان جدید بدون حتی یک ریال دریافتی با پرسپولیس قرارداد بستند

وی در پاسخ به این سؤال که از شرایط بازیکنان جدید راضی هست و اینکه بازیکن جدیدی به خدمت خواهند گرفت، گفت: با توجه به اینکه پنجره باشگاه بسته است طبعاً نقل‌وانتقالات برای ما تمام شده است. بازیکنان جدید هم احتیاج به زمان دارند و اینکه در فضای بیشتری توانایی خودشان را نشان دهند. هر بازیکنی که به پرسپولیس آمده با جان و دل و میل و خواسته قلبی آمده و عاشق پرسپولیس بوده است. آنها می‌توانستند با قراردادهای خیلی بهتری به باشگاه‌های دیگری بروند و بدون حتی یک ریال دریافتی با پرسپولیس قرارداد بستند. جا دارد هم از بازیکنان جدید و هم بازیکنان گذشته تیم تشکر کنم که با عشق و علاقه کار می‌کنند.

اذهان را از این پُر کرده‌اند که با تیمی ضعیف بازی داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل تیمش با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: جوّی بسیار بد راه افتاده که می‌گویند با تیمی ضعیف بازی می‌کنیم و اذهان را از این موضوع پُر کرده‌اند. اصلاً اینگونه نیست. الهلال چهار پنج بازیکن خارجی سطح بالا و 9 ملی‌پوش دارد. روی یکی دو بازیکن مصدوم این تیم دست گذاشته‌اند که آنها هم به بازی با پرسپولیس می‌رسند و با تمام قوا، در ورزشگاه خانگی خود و با حضور هواداران با ما بازی می‌کنند.

با یک تیم واقعاً حرفه‌ای و قهرمان آسیا بازی داریم
وی با تمجید از شاگردان ژاردیم تصریح کرد: می‌دانید ما چقدر مشکل داریم، اما با یک تیم واقعاً حرفه‌ای و قهرمان آسیا بازی داریم. الهلال دو سه دوره متوالی قهرمان آسیا شده است و پیشینه و بازیکنان خوبی دارد. آنها تیم پُرمهره و یکدستی دارند و کار خیلی سختی داریم. باید بجنگیم و مبارزه کنیم. تمام امید من این است که بازیکنان با تمام وجود بازی کنند و از غیرت خود استفاده کنند.

مقابل الهلال باید مشکلات را فراموش کنیم
گل‌محمدی با بیان اینکه سرخپوشان باید با دوندگی و تلاش زیاد به زمین بروند تا دست پُر از میدان خارج شوند، گفت: انگیزه زیادی داریم و از همه می‌خواهم فکر نکنند بازی راحتی داریم. الهلال در هر بازی نسبت به دیدار قبلی متفاوت است و نکات فنی بسیار خوب زیادی در این تیم دیده‌ام. کار ما واقعاً دشوار است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به اینکه مشکلات باشگاه زیاد است، باید آنها را فراموش کنیم و وارد بازی شویم.

جدال ما با دیگر تیم‌های آسیایی نابرابر است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه سال گذشته هم تیمش با مشکلات زیادی راهی فینال شد و امسال چقدر شانس برای قهرمانی خواهند داشت، یادآور شد: کار واقعاً سخت است. در آسیا بین تیم‌های ما با دیگر تیم‌ها جدال نابرابر است. حتی ما برای زمین تمرین هم برخی اوقات دچار مشکل می‌شویم. مشکلاتی است که در شأن و منزلت باشگاه نیست که راجع به آن صحبت کنیم. به هواداران قول می‌دهم که با همه وجود برای آنها بجنگیم ‌و این کاری است که ما بلدیم. با تمام وجود بازی می‌کنیم و همین کار را با دعای خیر هواداران انجام می‌دهیم.

شاید برگزاری دیدار سوپرجام به ما کمک می‌کرد
گل‌محمدی درباره لغو بازی سوپرجام گفت: اگر این بازی برگزار می‌شد می‌توانست به ما کمک کند، ولی شاید تایم خوبی نبود. اگر برگزار می‌شد بازیکنان را برای این بازی آماده می‌کردیم، ولی الان دیگر درست نیست راجع به آن صحبت کنیم و باید فقط تمرکزمان روی بازی‌ها باشد.

در بدترین شرایط هم به تیم‌های ملی کمک کرده‌ایم
وی درباره اینکه اجازه می‌دهد دستیارانش به اردوی بعدی تیم ملی اضافه شوند، اشاره کرد: من هیچ وقت صحبتی برای مخالفت با این موضوع نداشته‌ام و همیشه اولویت همه باشگاه‌ها و فدراسیون بحث تیم ملی بوده است. در بدترین شرایط هم به تیم‌های پایه و تیم ملی بزرگسالان کمک کرده‌ایم و این وظیفه ماست و هیچ منتی وجود ندارد. این باعث افتخار ماست ولی تعامل بین پرسپولیس و تیم ملی می‌تواند به هر دو طرف کمک کند و ما دنبال این تعامل هستیم. همانطور که ما و مربیان با همه وجود برای تیم ملی زحمت کشیدیم، امیدوارم در فدراسیون هم این تعامل وجود داشته باشد، دنبال گرفتن امتیاز و پوئن نیستیم و فقط می‌خواهیم تعامل وجود داشته باشد که بتوانیم به هم بیشتر کمک کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان جدید الهلال بازی گل محمدی بازی داریم هیئت مدیره بازی کنیم بازی ها تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در تبریز و تهران به مصاف تیم‌های تراکتور و سپاهان خواهند رفت. 

تراکتور - استقلال 

سرخپوشان تبریز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام میزبان آبی‌پوشان تهران هستند. دو تیم در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که انگیزه‌های متفاوتی دارند. تراکتور ۴۰ امتیازی دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد، اما این امید را دارد که بتواند سهمیه لیگ نخبگان را به دست آورد؛ بنابراین با تمام توان بازی خواهد کرد تا با حمایت حداکثری هواداری پرشور خود برنده این بازی باشد و شکست دور رفت را تلافی کند. جدایی ناگهانی پاکو خمز باعث شد تا مدت کوتاهی محمد نصرتی سرمربی باشد و پس از آن قرار بر این شد یحیی گل‌محمدی هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد، اما مشکل او هنوز حل نشده تا حمید مطهری به عنوان کمک اول گل‌محمدی، مسئولیت فنی تیم را بر عهده داشته باشد. اتفاقی که برای اولین بار در دیدار قبلی سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی رخ داد.  

استقلال که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاده برای حفظ این جایگاه مهم می‌بایست در بازی خارج از خانه برنده باشد. تیم جواد نکونام در این فصل بیشتر پیروزی‌های خود را اقتصادی به دست آورده و به نظر می‌رسد با همین تدبیر به دنبال عبور از تراکتور است. آبی پوشان با اختلاف یک امتیاز در صدر هستند و اگر برنده نشوند احتمال آنکه صدر جدول را از دست بدهند بسیار زیاد است. نکونام در بازی فردا آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا را به دلیل مصدومیت و سید حسین حسینی را به علت محرومیت در اختیار ندارد. ضمن اینکه مویت یامگا و مهدی مهدی‌پور را تا پایان فصل از دست داده است.  

استقلال و تراکتور تا به حال ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۲۷ مسابقه با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت و ۱۴ بازی با برتری سرخپوشان دیار آذربایجان همراه بوده و ۱۴ دیدار از رویارویی‌های دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.در بازی فصل گذشته  تراکتور 7 گل از استقلالِ ساپینتو دریافت کرد و در بازی رفت نیز متحمل شکست شد تا تراکتوری ها حالا به دنبال انتقام از استقلال باشند.

پرسپولیس - سپاهان

سرخپوشان تهران در حالی از سپاهان میزبانی می‌کنند که برای جا نماندن از استقلال و چه بسا صدرنشینی، نیاز به برتری مقابل سپاهان دارند. شاگردان اوسمار در ال‌کلاسیکوی ایران انگیزه بسیار بالایی دارند، چون بازی رفت را در ورزشگاه نقش جهان به حریف واگذار کردند و از طرفی در دیدار قبلی خود که در جام حذفی بود برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند تا فرصت کسب سه گانه را از دست بدهند و بنابراین در این دیدار به دنبال برتری هستند تا بتوانند ۵۵ امتیازی شوند و در کورس قهرمانی باقی بمانند حتی اگر استقلال متوقف نشده باشد. اوسمار در بازی فردا نمی‌تواند از علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه مصدوم و دانیال اسماعیلی‌فر محروم بهره ببرد و گل‌هایی که امیررضا رفیعی برابر آلومینیوم اراک خورد، سرمربی برزیلی را نگران کرده تا از درون دروازه مطمئن نباشد.  

سپاهان ۴۵ امتیازی که در سه بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی برنده بوده، اگر بتواند در ورزشگاه آزادی فاتح ال‌کلاسیکو نام بگیرد، کماکان امیدوار به قهرمانی باقی می‌ماند، به خصوص اگر تراکتور ۳ امتیاز دیدار با سپاهان را در خانه نگه دارد. ژوزه مورایس در بازی فردا چند غایب دارد. محمد دانشگر، پیام نیازمند و آریا یوسفی مصدوم هستند و کادر پزشکی طلایی پوشان در تلاش است تا رضا اسدی و فرشاد احمدزاده را به این بازی برساند. غایبانی مهم به خصوص اسدی که تک گل بازی رفت را به ثمر رساند.

سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد