Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار با بیان اینکه نمایشگاه آثار برگزیده تا ۱۵ مهر ۱۴۰۰ پذیرای علاقه مندان است اظهار داشت: در این نمایشگاه ۲۶ قطعه عکس و چهار مجموعه عکس منتخب عاشورایی به نمایش گذاشته شده است.
بدریه بحرینی افزود: آثاراز بین یک هزار و ۱۰۰ قطعه و ۵۰ مجموعه عکس ارسال شده از سراسر کشور  به دبیرخانه این عکسواره توسط جاسم غضبان پور، مجید نورالله پور و الهه عبداله آبادی اعضای هیات داوران  انتخاب شه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:  عکس های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، شامل یک بیت شعر و یا متن ادبی متناسب با عکس است که توسط داوران بخش ادبی، ابراهیم حسن‌بیگی، دکتر محمود اکرامی‌فر و نغمه مستشارنظامی انتخاب شده اند.

در این نمایشگاه آثاری از احمد بلباسی، احمد تاجی، احمد زعفری هشجین، احمد رضا کریمی، امیر حسین یگانه، امیر مسعود عرب شاهی، امیرحسین کمالی، ایوب قادری، پردیس مالکی، حمید سبحانی، خدیجه نادری، زهره لک، زهرا بهاری، سمیه زارعپور و سید عابد میر معصومی به نمایش در آمده است.
علی اصغر فیض اللهی، مازیار اسدی، محمد رضا کریمی، محمدرضـا دهـقان پور- محمد آهنگر- مجتبی گیتی نژاد، مریم آل مومن، منیره رسول زاده حسینی، مهسا ربیعی، میثم عبدلی، مهدی طاهری، مهزیار مهدی پور، هادی دهقان پور، یاسر محمد خانی دیگر عکاسانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.
آثار ادبی منتخب نیز از احسان قصدی، غلام امینی دومشهری، نیره جهان‌بین، حیدر منصوری، محسن کاویانی، سمیرا یکه تاز، بهرام مژدهی امین عمویی- مریم اکبرپور، قاسم بای متخلص به ساحل، علی بیژنی،عباس دوست قرین، محمد علی یوسفی، لیلا عبهری، نازیلا نوبهاری، امین اسداللهی، ساره عبداللهی فر، الهام پور یونس و فرشته شفقت است.

برچسب‌ها عکاسی کیش ماه محرم جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی کیش ماه محرم عکاسی کیش ماه محرم جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، باشگاه فیلم رویش حوزه هنری خراسان رضوی با همکاری مرکز فیلم جوان سازمان سینمایی سوره و معاونت امور استان‌های حوزه هنری، آمادگی خود را برای حمایت از تولید طرح و فیلمنامه‌های تولیدی هنرمندان استان خراسان رضوی اعلام کرد.    روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گزارش داد: در متن فراخوان حمایت از تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آمده است، با توجه به اهمیت پرداخت به نهاد خانواده و مغفول ماندن آن در آثار سینمایی، هر یک از ایده‌های ارسالی که در این محور محتوایی شکل گرفته است، امتیاز ویژه‌ای را در مرحله انتخاب دارا خواهد بود.    همچنین در صورت انتخاب موضوعی خارج از محور‌ها و موضوع‌های مطرح شده در فراخوان، محوریت بازنمایی خانواده ایرانی متناسب با زیست بوم استان خراسان رضوی از امتیاز خاص تری برخوردار خواهد بود.   هنرمندان و جوانان علاقه‌مند به هنر سینما و فیلمسازی در خراسان رضوی، می‌توانند طرح یا فیلمنامه خود را از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۰۱۰۸۳۸۶۸ ارسال کنند.   مهلت ارسال آثار از ۸ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد تعیین شده است و اعلام نتایج بررسی و انتخاب آثار در بازه زمانی یک ماه بعد از پایان مهلت فراخوان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری