Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تاکید کرد: اعتماد مجلس به وزرای دولت با رای بالا دلیلی برای مصلحت اندیشی با وزیران کم کار نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید ناصر حسینی‌پور در آئین تکریم و معارفه استاندار سابق  و جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مجلس به وزرای پیشنهادی دولت رای بالا داد و این رای مشروط به حرکت در خط امامین انقلاب و تلاش برای رفع مشکلات مردم بوده تا بلکه در تحقق برنامه‌های دولت نقش آفرینی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه زمانی وزرا از این ریل خارج شوند دیگر با این دوستان مثل قبل نخواهیم بود، عنوان کرد: در مقابل مردم مسئول هستیم و نباید وکیل الدوله از جنس انقلابی باشیم و اگر دولت در مسیر خدمت گذاری بی منت به مردم خوب عمل نکرد باید جوری کار کنیم که مردم بدانند وکیل الدوله نیستیم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس بهانه‌ای برای کار نکردن ندارند و مردم دارند رصد می کنند که سه قوه همفکر، هم صدا و همراه برای رفع مشکلات مردم چه برنامه‌ای دارند.

حسینی پور خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که به دلیل نبود مدیریت عالمانه و عدالت محور در برنامه ریزی‌ها هدر داده شده‌اند به گونه‌ای که جنگل‌ها به عنوان یک ظرفیت کم نظیر در جلوی چشمان مردم خاکستر می‌شوند.

وی یادآور شد: ظرفیت نیروی انسانی توانمند در این دیار کم نظیر بوده که اما مجموعه نخبگانی و تحصیلکردگان استان چون در حاکمیت دیده نمی‌ شوند از آنان خوب استفاده نمی‌شود.

وزیر کشور در یاسوج : افراد در هر جایگاهی که هستند باید به مسئولیت خود توجه کنددیدار وزیر کشور با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد/ وحیدی: کارهای نیمه‌تمام دولت قبل را باید "انقلابی" و "جهشی" تکمیل کنیموزیر کشور در یاسوج: مطالبات اقتصادی مردم در وضع کنونی برایمان اولویت دارد/ زائران اربعین "تست فوری" کرونا می‌دهند

حسینی پور با اشاره به اینکه 80 درصد کارکنان پتروشیمی گچساران غیر بومی هستند، یادآور شد: یک ظرفیت بنام نفت و گاز و صنایع پایین دستی داریم ولی تاکنون نتوانسته‌ایم در راستای رسیدن به توسعه از آن بهره کافی را ببریم.

وی بیان کرد: دنبال سهم خواهی و کیسه دوختن برای منافع شخصی خود نیستیم بلکه کمک می کنیم تا شعارهای رئیس جمهور محقق شود و بدون شک دیشموک، زیلایی و بهره عنا برای استاندار جدید فرقی ندارد و آن‌ها را با یک چشم نگاه می‌کند.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: این استان جایگاه عشق به ولایت بوده و سینه مردم این استان مملو از عشق به اهل بیت علیهم السلام است.

سید علی احمدزاده اظهار داشت: به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد می‌دهم برای کمک به توسعه استان و عبور از مشکلات همه به میدان بیائید، تا با تکیه بر تعامل از فقر موجود در این استان عبور کنیم.

وی یادآور شد: 68درصد از جمعیت استان جوان هستند و دارای منابع طبیعی و نفتی بسیار خوبی بوده و در عین غنی بودن دچار فقر و محرومیت است و در واقع تحول در استان مگر با تعامل و ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری در این استان میسر نخواهد شد.

احمدزاده بیان کرد: باید نیروهای جهادی و انقلابی که برای خدا کار می‌کنند و از خود می‌گذرند پای کار بیایند، تلاش خواهیم کرد که به جوانان این استان فرصت رشد و ترقی بدهیم.

وی ادامه داد: اولویت کاری برای ما مناطق محروم و روستایی است، اما با تعامل و همکاری شوراهای اسلامی شهر و شهرداران استان تمام تلاش خود را برای توسعه شهری در استان به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/541/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم،گفت: شایسته سالاری باید مبنای انتصابات در دستگاه‌ها باشد و در این زمینه باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل، آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، افزود: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، تصریح کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات مناطق جمع‌آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بخش لوداب، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 748183

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد