Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در جمع خبرنگاران، بیان کرد: مجمع نمایندگان فقط مواردی را به وزارت کشور معرفی کرده، اما حتی اگر استاندار از بین گزینه پیشنهادی ما باشد، باید مستقل بوده و تابع هیچ فردی نباشد.

فلاحی گفت: ما به عنوان مطالبه‌گر پای کار هستیم، شأن نظارتی خود را داریم و توجیه‌کننده رفتار استاندار نخواهیم بود از طرفی دخالتی در کار استاندار هم نداریم و او باید مستقل تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به گزینه استاندار نظامی برای همدان، ابراز داشت: وزیر کشور بیان کرد که بنده اولویتم‌گزینه‌های نظامی نیست، برای ما هم نظامی یا غیر نظامی بودن مهم نیست و فقط یک شخص انقلابی با روحیه جهادی می‌خواهیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان درباره انتخاب «صادق مفتح» برادر نماینده تویسرکان در مجلس به عنوان استاندار همدان، گفت: نخستین فردی که با ایشان مخالفت کرد، آقای مفتح نماینده تویسرکان بود، اما بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان، اجماع آراء را به وزیر کشور منتقل کردم و الان منتظر نظر آن‌ها هستیم.

فلاحی دررابطه با دلخوری وزیر بهداشت در سفر به همدان، افزود: تعدادی از استادان و پزشکان انقلابی که از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بودند درخواست نشستی با وزیر بهداشت را داشتند که حق این افراد بود و ما هم جلسه‌ای برای بعد از ستاد مدیریت کرونای استان ترتیب دادیم، اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان پس از جلسه ستاد کرونا، وزیر را به سالن غذاخوری هدایت کردند و یک ساعت و نیم افرادی که منتظر ایشان بودند، معطل شدند.

او با بیان اینکه وقتی وزیر بهداشت متوجه این قضیه شد یک دلخوری به وجود آمد، ادامه داد: پس از آن جلسه، افراد حاضر در آن که انتقاداتی به سیستم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی همدان داشتند از سوی رئیس دانشگاه مورد سوأل قرار گرفتند.

رئیس مجمع نمایندگان استان درباره مشکل کم‌آبی در همدان، اظهار داشت: یکی از بحث‌هایی که در همدان مشکل‌ساز شده، بحث کمبود آب شرب است که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.

فلاحی بیان کرد: سال ۸۳ که رهبر انقلاب به همدان سفر کردند در رابطه با مسئله تأمین آب پایدار برای استان، بیاناتی داشتند که در نخستین اقدام در سال ۸۶ انتقال آب از سد تالوار مطرح شد که هزینه زیادی هم در این زمینه مصرف شد، اما تا الان آبی از آن منطقه به همدان نرسیده است.

او درباره انتقال آب از روستای خالق‌وردی به همدان، گفت: مسیر آب همدان از خلق‌وردی نیست و الان آبفا برای حل مشکل آب همدان به صورت اضطراری از آب آنجا استفاده کرده در حالیکه خود ساکنان منطقه کبودراهنگ با کم آبی مواجه هستند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخاب استاندار مجمع نمایندگان رئیس مجمع نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دومین روز از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بحث و بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد.

اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تاکید کرد.

کد خبر 6095193 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است