Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار پاسدار نعمت باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) استان خوزستان، امروز در جمع بانوان جهادگر که به مناسبت ۶ مهرماه روز مقاومت مردم اندیمشک و گرامیداشت یاد و نام ۱۴۰ شهیده دوران دفاع مقدس اقدام به برگزاری برنامه در حسینیه ثارالله این شهرستان کرده بودند، گفت: اگر مقاومت مردم اندیمشک در ۶ مهرماه سال ۱۳۵۹ نبود و ارتش مسلح عراق از پل کرخه عبور می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جاده مواصلاتی آن مسیر که یک جاده ترانزیتی و استراتژیک بود را تصرف و ارتباط استان خوزستان با سایر استان‌ها را قطع می‌نمود و مشخص نبود چه بر سر نظام و انقلاب می‌آمد.

پاسدار باقری با بیان اینکه مردم اندیمشک با دستان خالی جلوی ارتش تا بن دندان مسلح عراق را گرفتند، بیان کرد: مقاومت باعث شد ارتش عراق پشت پل و رودخانه متوقف کنند و اولین پیروزی جنگ در اندیمشک رقم خورد و مردم توانستند ارتش عراق را در ورودی اندیمشک شکست دهند.

این مقام نظامی ادامه داد: بحران کرونا در کشور‌های آمریکا، فرانسه و ... که خود را مهد تمدن و پیشرفت می‌دانستند در دنیا باعث شد شهروندان این کشور‌ها به سمت فروشگاه ها، سوپرمارکت‌ها و مکان‌هایی که تامین کننده مسائل بهداشتی بودند حمله ور شوند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) استان خوزستان با اشاره تدبیر امام خمینی (رضوان الله علیه) در راه اندازی بسیج، گفت: بسیج یک سرمایه تمام نشدنی است که درکنار سایر نیرو‌های مسلح ما در پیشبرد انقلاب به خوبی نقش ایفا می‌کند و اکنون نیز به همت گروه‌های جهادی و مردم که پشتوانه این انقلاب بودند توانستیم چالش‌ها و تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کرده و همچنین در بحث کرونا به توانمندی‌هایی دست یافتیم که اگر این بیماری نبود شاید ما هیچوقت به فکر رفع این مشکلات نمی‌افتادیم.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور  نیز تصریح کرد: بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک در ۸ سال دوران دفاع مقدس پشتیبان جنگ بود، در آن جا بانوان به صورت شبانه روزی در جبهه جنوب غرب در حوزه‌های مختلف امداد، درمان و ... به صورت جهادی کمک درمانگاه بودند و اکنون نیز این روحیه جهادگری دوران دفاع مقدس باعث شد که نسل جدید خواهران جهادگر در عرصه‌های مختلف طرح شهید سلیمانی ستاد مبارزه با کرونا، در بحث سیلاب و هرجایی که نیاز مجموعه دولت و نظام بوده است، خوش بدرخشند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقاومت اندیمشک مردم اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز خبر داده بود که به بندر حیفا در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است. ویدئویی از شلیک موشک کروز گروه مقاومت به سمت حیفا را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • فیلم| لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد