Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: رسانه زمانی می‌تواند موثر واقع شود که بیانی منطقی و اقناعی داشته باشد و در همین راستا می‌طلبد صاحبان قلم، اهل مطالعه باشند.

او افزود: برای نقش‌آفرینی موثر در عرصه رسانه باید تا می‌توان اهل مطالعه بود و منابع مطالعه که موضوع مهمی است را از میان منابع دینی و انقلاب اسلامی انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دشمنان انقلاب به دنبال ترور شخصیتی در ایران هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: فعالیت در عرصه رسانه مسئولیت بسیار سنگینی است اگر در این مسیر دشوار خداگونه عمل شود بی‌شک دستاورد‌های خوبی حاصل می‌شود و در غیراینصورت خسارت به بار می‌آید.

او اظهار داشت: هجمه‌های رسانه‌ای دشمن در راستای تخریب نظام و انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴۲ سال از عمر خود با فراز و نشیب‌هایی مواجه بوده که باید این رویداد‌ها و به ویژه حقیقت انقلاب و دفاع مقدس به درستی تبیین شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: کمیت رسانه‌ها نمی‌تواند شرط لازم برای پیشبرد اهداف باشد و در دوران دفاع مقدس و یا در حوادث پس از حماسه کربلا و خطابه حضرت زینب (س) و دعا‌های امام سجاد (ع) با محدودیت رسانه‌ها روبرو بودیم، اما همین رسانه‌های محدود طوفانی به پا کردند.

او گفت:، اما امروز در خصوص ابزار رسانه با محدودیت روبرو نیستیم، اما سردرگمی زیاد است از همین رو باید تا می‌توان اخلاق را محور فعالیت‌ها قرار داد و با حرکت در مسیر اراده پروردگار در عرصه رسانه کار‌های قابل توجه و موثری ارائه داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام بیان کرد: اربعین تبدیل به یک رسانه شده است و اجتماع عظیم انسانی که در این روز گردهم می‌آیند نه تنها در کربلا، بلکه در جای جای کشور خودمان به بهترین رسانه برای انعکاس زیبایی‌های دین اسلام تبدیل شده است.

او ادامه داد: باید از ظرفیت‌ها بهره گرفت و با اصلاح قلم و فکر ابهام‌هایی که در نتیجه رهایی قلم و سخن ایجاد شده را در مسیر صحیح اصلاح کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه رسانه ها صاحبان قلم ابهام زدایی حجت الاسلام و المسلمین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌ها و نیروی انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه دوشنبه _دهم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سرمایه‌ای است که به صورت گسترده در حال فعالیت بوده و کارکنان دلسوز و مجربی دارد.

وی بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌های این سازمان در استان تاکید کرد و افزود: نگهداری از آن توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر افراد ماهر در این حرفه در حال بازنشستگی هستند بنابراین ضروری است برای استخدام افراد جدید تدبیری شود چرا که نیروی انسانی کافی در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه فنی و حرفه استان خواستار حمایت مسئولان و رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی آن شد.

وی با اشاره به اینکه در کردستان مشکلات زیادی در خصوص بیکاری وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز دشمن همواره بر استان‌های مانند کردستان و سیستان و بلوچستان است و می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به این استان‌ها شود تا شاهد به ثمر نشستن زحمات دولت نیز باشیم.

کد خبر 749190

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید