Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عصر امروز آیین رونمایی از مجموعه کتب کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، فرمانده سپاه روح الله استان و برخی مسوولین در خمین برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم گفت: نهضت امام خمینی(ره) در امتداد حماسه عاشورا است و امام خمینی(ره) پرچم دار نهضت عاشورا در زمان ما و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به برکت تفکر و اندیشه حضرت امام(ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی اظهار کرد: تبیین نقش امام خمینی(ره) در هدایت ها، فرماندهی، مدیریت، اتحاد نیروهای مسلح، یکپارچگی مردم، اتحاد و انسجام اقشار جامعه، سربلندی و عزت کشور هم در تشکیل انقلاب اسلامی و هم در دفاع مقدس باید به خوبی تبیین شود و این نیاز به برنامه ریزی های دقیق دارد که مجامع علمی و دانشگاهی باید در این حوزه پیشگام باشند.

وی افزود: یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه اسلامی زنده ماندن و پویا بودن فرهنگ ایثار و شهادت است که دفاع مقدس این فرهنگ ارزشی را بار دیگر در تاریخ زنده و احیا کرد و امروز بعد ازگذشت ۴۱ سال از دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده است و باید همواره زنده بماند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: کنگره شهدای استان مرکزی با حجم عظیمی از اقدامات در حوزه ایثار و شهادت احیا کننده فرهنگ های ارزشی در استان شد و بسیاری از اقدامات در کنگره که هنوز با قوت ادامه دارند منشا خیرات و برکات فراوانی شد.

دری نجف آبادیادامه داد: کنگره شهدای استان مرکزی در حوزه تولید محتوا بسیار خوش درخشید و یکی از مهمترین اقدامات کنگره ورود به سیره، اندیشه و نقش حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود که خوشبختانه تولیدات محتوایی خوبی به سرانجام رسید و امروز با عزم و اراده جدی با قوت ادامه دارد که قابل تقدیر می باشد و لازم است از اهتمام و پیگیری های فرماندهی محترم سپاه روح الله و ستاد کنگره شهدای استان و همه افراد دخیل تقدیر به عمل آوریم.

وی اضافه کرد: کنگره شهدای استان مرکزی علاوه بر اقدامات محتوایی در حوزه های اجرایی نیز خوش درخشید که برگزاری اردوهای هفت اقلیم ، اجلاسیه های تخصصی و نهضت های خدمت رسانی از جمله آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پرداختن به نقش و سیره حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در کنگره شهدای استان مرکزی آن را در بین سایر استان ها برتر کرد و امروز نهضت تولید محتوا در کنگره با محوریت امام و رهبری باید با قوت دنبال شود.

در حال به روزرسانی...

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی کنگره ملی شهدا کنگره ملی شهدای در اراک کنگره ملی شهدای استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی کنگره شهدای استان مرکزی امام خمینی ره حضرت امام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهید منصور پورعزیز پورمنصوری از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان و شهرستان اهواز است که پس از ۴۰ سال، شناسایی شد.

وی در سن ۱۵ سالگی راهی جبهه‌های جنگ در ۸ سال دفاع شد و پس از ۲ سال حضور در جبهه، سرانجام در دوم فروردین سال ۱۳۶۳ و در سن ۱۷ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

اگرچه پدر و مادر این شهید والامقام، سال‌ها پیش در فراغ فرزندشان دار فانی را وداع گفتند و آسمانی شدند، اما امروز پیکر پاک این لاله تازه شناسایی شده بر دستان مردم شهیدپرور اهواز تا آرامگاه ابدی اش در قطعه دو گلزار شهدای این کلانشهر به خاک سپرده شد.

همچنین در دزفول نیز پیکر شهید عشیری لیوسی که پس از ۴۰ سال شناسایی شده است، تشییع و به خاک سپرده شد.

استان خوزستان در ۸ سال دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان