Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی سامانی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از مجتمع دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و دیدار با کارکنان قضایی و اداری این مجموعه، حضور در دستگاه قضایی را توفیق بزرگ الهی برای خدمتگزاری به مردم عنوان کرد.

او افزود: دادگستری نهادی است که برای احقاق حق و تظلم خواهی مردم بنا شده است و به دلیل آن‌که این نهاد به طور مستقیم با جان، مال و آبروی مردم سر و کار دارد و خدمت در آن نوعی جهاد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تبیین اصول و مبانی پیشگیری از وقوع جرم در سطح کلان ضروری است

بهرامی ضمن تقدیر از تلاش‌های قضات و کارکنان دستگاه قضایی، اضافه کرد: محور اصلی خدمت در دستگاه قضا گره‌گشایی از کار مردم و اجرای عدالت است و بر این اساس همه مسئولان و کارکنان در این دستگاه وظیفه دارند تا با خدمت شایسته و تلاش مضاعف تحقق ارکان این محور را در جامعه رقم بزنند.

او اظهار داشت: کارمندان و قضات دادگستری باید همواره خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینند و در فرآیند دادرسی‌ها و رسیدگی به مشکلات مردم به اقتضای حق و عدل عمل کنند.

گفتنی است در بازدید رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از مجموعه دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرکرد تعداد شش قاضی و ۱۳ کارمند نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری دادگاه های عمومی و انقلاب کارکنان قضایی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری

آفتاب‌‌نیوز :

چهارمحال و بختیاری با مساحتی حدود ۱۶۴۲۱ کیلومتر مربع، بیست و دومین استان ایران از نظر مساحت و یکی از استان‌های مناطق کوهستانی فلات مرکزی کشورمان است و از شمال و مشرق با اصفهان، از سمت غرب با خوزستان، از جنوب با کهگیلویه و بویراحمد و در شمال غربی با لرستان هم مرز و همسایه است.

زبان‌هایی که مردم این نقطه با آن صحبت می‌کنند فارسی، لری، بختیاری و ترکی است و شهرکرد مرکز این استان است که با ۲۰۶۶ متر ارتفاع مرتفع‌ترین مرکز استان کشورمان محسوب می‌شود.

در این استان میانگین ارتفاع حدود ۲۱۵۳ متر است و به همین علت چهارمحال و بختیاری به بام ایران معروف شده است.

شهرستان‌ها شهرکرد، بروجن، اردل، کیار، سامان، لردگان، فارسان، بن و کوهرنگ از شهر‌های این استان است.

دیگر خبرها

  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود