Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:11:40 GMT

پیروزی مجدد جوانان والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۴۳۲

تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل مراکش به پیروزی رسید. ناطقان: مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان درحال پیگیری است که تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز(سه‌شبنه) در دومین دیدار خود از گروه G این رقابت‌ها به مصاف مراکش رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۳ به سود ایران پایان یافت تا ملی‌پوشان ایران صعودشان به جمع تیم‌هایی که برای رتبه نهم تا دوازدهم رقابت‌ می‌کنند را قطعی کنند.

سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، بردیا سعادت، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته، یونس رمضانی و عبدالمختار بوش (لیبرو) بازیکنان ایران مقابل مراکش بودند.

پیش از این تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها مراکش را شکست داده بود. در پایان این رقابت صداقت با کسب ۱۱ امتیاز بهترین بازیکن زمین و ایران نام گرفت. بردیا سعادت با کسب ۱۰ امتیاز، دومین امتیازآور ایران شناخته شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (چهارشنبه) در ششمین مسابقه خود از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به مصاف تایلند خواهد رفت. منبع: ایسنا برچسب ها: پیروزی مجدد ، جوانان والیبال ایران ، مراکش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیروزی مجدد جوانان والیبال ایران مراکش تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن

سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین