Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@01:40:40 GMT

والیبال جوانان جهان؛ هت‌تریک ایران در برد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۷۲۴

والیبال جوانان جهان؛ هت‌تریک ایران در برد

به گزارش مهر، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان از روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است و به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز (سه‌شبنه) به وقت تهران و در دومین دیدار خود در این مرحله و از گروه G به مصاف مراکش رفت و برای دومین بار در این رقابت‌ها این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 9، 25 بر 14 و 25 بر 13 به پیروزی رسیدند تا صعوشان به جمع تیم‌هایی که برای رتبه نهم تا دوازدهم در مرحله نیمه‌هایی با هم رقابت‌ می‌کنند، قطعی شود.

سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، بردیا سعادت، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته و یونس رمضانی بازیکنان مناطق یک تا شش تیم ایران در ابتدای این مسابقه بودند و عبدالمختار بوش (لیبرو) نیز آنان را مقابل مراکش همراهی کرد.

این پنجمین دیدار تیم ایران در این رقابت‌ها بود و ملی‌پوشان کشورمان در چهار مسابقه قبلی به ترتیب سه بر دو مغلوب بلژیک و آرژانتین شدند و مراکش و مصر را نیز سه بر صفر شکست دادند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (چهار‌شنبه) و در ششمین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف تایلند می‌رود که این مسابقه از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

در دیگر مسابقه گروه ایران، تیم‌های تایلند و مصر از ساعت 20 و 30 دقیقه امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: الف

کلیدواژه: والیبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها