Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:27:35 GMT

دستگیری ۲ شرور سابقه دار در کوهدشت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۹۹۲

دستگیری ۲ شرور سابقه دار در کوهدشت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، نبی اله قاسمی، نیروی انتظامی کوهدشت  در سخنانی بر عزم راسخ نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در برخورد با اراذل و اوباش تاکید کرد و بیان داشت: در پی اعلام گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ۲ تن از اراذل و اوباش با انجام اقداماتی نظیر ارعاب، تهدید با سلاح گرم و سرد، نزاع منجر به جرح، زورگیری، برهم زدن امنیت روانی شهروندان در فضای حقیقی و مجازی احساس ناامنی را به وجود می‌آورند، شناسایی آنان با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش فرماندهی انتظامی کوهدشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از این متهمان در حاشیه شهر کوهدشت ساکن و از عاملان اصلی نزاع و شرارت‌های در سطح شهرستان بوده و در ادامه بررسی‌های به عمل آمده رد پای متهم دیگر که اسلحه کمری در اختیار داشت و با نمایش تهدید آمیز در صفحه اینستاگرامی قدرت نمایی می‌کرد و دارای اسم مستعار بود؛ شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کوهدشت دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد