Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی عصر سه شنبه در ویژه برنامه «قاب حماسه» با اشاره به اینکه برگزاری این حرکت فرهنگی گامی برای تجلیل از شهدا و نقش آفرینان در دفاع مقدس است، گفت: نیازمند بررسی ابعاد مختلف دفاع مقدس هستیم.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با سرمایه سازی هشت سال دفاع مقدس و تربیت شخصیت‌هایی چون سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: کاربرد تجربه‌های ارزش‌مند این دفاع جانانه در عراق، سوریه و دیگر کشورهای منطقه نشان دهنده ترویج این دفاع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ثمرات هشت‌ساله دفاع مقدس، اضافه کرد: حماسه‌سازی در عرصه‌های مختلفی همانند کمک‌های مومنانه، حرکت‌های جهادی و تلاش در حوزه صیانت از سلامت جامعه بخشی از این ثمرات است.

وی به رسالت و اهداف کانون پرورش فکری گیلان به عنوان بخشی از نظام آموزشی کشور نیز اشاره و بیان کرد: تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان، آشناسازی آنها با چهره‌ای برجسته انقلاب اسلامی و انتقال ارزش‌ها و باورهای این نظام مردمی به آینده‌سازان بخشی از برنامه‌های این نهاد فرهنگی است.

کد خبر 5315743

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کانون پرورش فکری گیلان دفاع مقدس جنگ تحمیلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران هفته دفاع مقدس بوشهر علامه حسن زاده آملی عکس استانها ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود