Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی آزمایش موشکی امروز کره شمالی، «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی طی فرمانی، دستور بررسی ویژه و جامع آزمایش موشکی امروز پیونگ یانگ را صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از یونهاپ، در پی آزمایش موشکی امروز کره شمالی، «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی طی فرمانی، دستور بررسی ویژه و جامع آزمایش موشکی امروز پیونگ یانگ را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در پی ارسال گزارش ویژه شورای امنیت ملی کره جنوبی در خصوص آزمایش موشکی امروز همسایه شمالی این کشور به دفتر «مون جائه این»، رئیس جمهور کره جنوبی، تیم ویژه امنیتی این کشور را مأمور رسیدگی به رفتار نظامی اخیر پیونگ یانگ کرد.

لازم به ذکر است، پیشتر فرمانده ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در ساعات آغازین امروز به وقت محلی در گزارشی اعلام کرده بود که کره شمالی دست کم یک فروند «موشک ناشناس» را به سمت آب‌های دریای ژاپن پرتاب کرده است.

ساعاتی پیش از آنکه رسانه‌ها به نقل از فرمانده ستاد مشترک ارتش کره جنوبی از پرتاب یک موشک ناشناس توسط کره شمالی به سوی آب‌های دریای ژاپن خبر دهند، «کیم سونگ» نماینده پیونگ یانگ در سازمان ملل اعلام کرد که به دلیل سیاست‌های خصمانه‌ای که کشورش را هدف گرفته، انجام آزمایش تسلیحاتی «حق مسلم» کره شمالی است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان کره شمالی مون جائه این آزمایش موشکی سازمان ملل کره جنوبی پیونگ یانگ آزمایش موشکی امروز پیونگ یانگ کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح

منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که این نشست درباره بررسی آخرین تحولات توافق تبادل‌اسرا و حمله احتمالی نظامی به رفح است.

طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی نظامیان خود را به حالت آماده‌باش درآورده‌ تا حمله زمینی گسترده به رفح را آغاز کند. با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، حملات هوایی و بمباران‌ها تشدید شده و در روزهای اخیر مناطق مسکونی رفح هدف حمله قرار گرفته‌اند.

پیش از این هم در بهمن سال گذشته شهر رفح مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و در آن زمان رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید بسیاری از کشورها مواجه شده بود؛ کما اینکه در گزارش‌های خبری آمده مصر تهدید کرده در صورت حمله زمینی اسرائیل به رفح، از پیمان کمپ دیوید خارج خواهد شد.

نتانیاهو همواره برای نابودی حماس، حمله به رفح را جزو ضروریات دانسته و مدعی است که سران حماس و شهرک‌نشینان زندانی‌شده از سوی مقاومت در این شهر حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد