Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:25:43 GMT

معرفی چهل و هفتمین شهردار سنندج

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۷۶۷۷

معرفی چهل و هفتمین شهردار سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه چهل و هفتمین شهردار سنندج که در خانه کرد سنندج برگزار شد، گفت: در طول چهارسال گذشته شاهد توسعه عمرانی و فرهنگی شهر سنندج بودیم و انتظار می‌رود نمایندگان مردم سنندج در پارلمان محلی و شهردار جدید سنندج این مسیر را بدرستی ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن فتحی با بیان اینکه مدیریت مردمی، شعار دولت سیزدهم است، گفت: تجربه نشان داده است در هر جایگاهی کاری به مردم سپرده شده نتیجه مثبت گرفته ایم لذا مدیریت مردمی می‌تواند منجر به رفع مشکلات موجود باشد.

او تاکید کرد: از اعضای شورای دور ششم و شهردار جدید سنندج انتظار می‌رود مطالبات مردمی را پاسخگو بوده و از تمام توان خود برای رفع مشکلات موجود شهری بکار گیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر توجه به نواحی منفصل شهری از اهمیت خاصی برخوردار است و در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌های حاکمیت استفاده کرد.

فتحی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت نواحی منفصل شهری و حاشیه شهر مطلوب مردم شهر فرهنگی سنندج نیست و نگاه ویژه و تمام قدرت می‌خواهد تا از این نمایی که دارد وضعیت بهتری بگیرد.

او یادآور شد: همچنین انتظار می‌رود به زیرساخت‌ها بویژه در بحث فرهنگی توجه شده و شهر خلاق بیشتر دیده شود و بعد از پایان پاندومی کرونا از این ظرفیت‌ها برای جذب توریست و گردشگر بهره بگیریم.

شهردار جدید سنندج نیز در این آیین اظهار داشت: مشکلات شهرداری و شهر سنندج مربوط به تمام شهر است و در راستای رفع این مشکلات تمام سعی خود را خواهم کرد اما در این راستا به همکاری و همراهی همه جانبه مدیران، مسوولان، نخبگان و غیره نیاز دارم.

سید انور رشیدی افزود: در سطح استان و شهر سنندج پتانسیل ها و ظرفیت های زیادی برای توسعه وپیشرفت وجود دارد که باید از آن ها بهره ببریم.

در ادامه حشمت الله صیدی شهردار سنندج نیز به ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران مدیریتی اش ارائه داد..

در این مراسم از خدمات حشمت الله صیدی شهردار سابق سنندج تقدیر و سید انور رشیدی به عنوان شهردار سنندج معرفی شد.

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی  شهر سنندج در 16 مرداد ماه امسال  "سید انور رشیدی" را به عنوان شهردار سنندج  انتخاب  کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار تکریم و معارفه سنندج شهردار سنندج شهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد

گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان حاکیست دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دیروز به ریاست نقی کریمی رییس شورا و با حضور اعضای شورا، حسین مهدی‌زاده شهردار همچنین اصحاب رسانه با موضوع رای گیری جهت استیضاح یا ابقا شهردار ارومیه تشکیل شد.

در این جلسه شهردار ارومیه به سوالات و انتقادهای اعضای شورای اسلامی پاسخ گفت، و سپس طرح استیضاح وی به رای گذاشته شد که پس از رای گیری، حسین مهدی‌زاده با ۷ رأی موافق و ۴ رأی مخالف شهردار ارومیه باقی‌ماند.

جلسه استیضاح شهردار ارومیه چهار ساعت طول کشید.

شورای اسلامی شهر ارومیه ۱۱ نفر عضو دارد که برای استیضاح شهردار لازم بود طبق قانون دو سوم اعضا شورای موافق استیضاح باشند تا شهردار برکنار شود، اما با توجه به وضع موجود استیضاح رای نیاورد و حسین مهدی‌زاده به عنوان شهردار در سمت خود ابقا شد.

چهارم اردیبهشت ماه امسال در جلسه دویست و شصت و دومین جلسه شورای شهر ارومیه،  اعضا به طرح استیضاح شهردار مرکز استان آذربایجان‌غربی رای داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • جمع آوری تمام آب‌های سطحی در دزفول طی سه ساعت
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود