Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،محمد عابدی ،ریس اداره آب منطقه‌ای شهرستان پارسیان با اشاره به برداشت بی رویه آب وایجاد فروچاله در پارسیان افزود: در بیست سال اخیر سطح آب زیر زمینی در دشت‌های پارسیان، بوچیرو حمیران بین هشت تا ۱۱ متر افت کرده که خطر جدی شهرستان را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدی گفت: بیشتر فروچاله‌های ایجاد شده در روستا‌های میلکی، عمانی و بوچیر است.

بیشتر بخوانید

فرو چاله‌ها تهدیدی جدی و خاموش در پارسیان

او از کشاورزان خواست با رعایت برداشت آب سهمی خود در ماندگاری آن برای نسل‌های آینده تلاش کنند.

روستای میلکی با ۲۷۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر هزار نفر در پنج کیلومتری غرب شهر پارسیان واقع شده است.

انتهای پیام /ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فروچاله پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند. 

او افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد. 

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت