Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پرویز قزلباش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" به رقم ۱۳۴ هزارو ۷۶۹ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۳۸۲ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند که از این تعداد ۲۴ نفر مربوط به موارد مثبت روز گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: هم اکنون شمار مبتلایان سرپایی و بستری در استان روند نزولی به خود گرفته اما شهروندان زنجانی باید همچنان رعایت نکات اعلام شده را تا کنترل بیماری مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به رقم ۱۲۲ هزارو ۶۳۳ نفر رسیده است که ۳۲۶ مورد آن، آمار روز گذشته را شامل می‌شود.

قزلباش افزود: طبق گزارشهای اعلام شده از اسفند سال‌ گذشته تاکنون موارد بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به بیماری کووید - ۱۹ به ۱۲ هزارو ۱۳۶ نفر در استان زنجان ثابت شده است که ۱۰ هزارو ۲۳۳ نفر از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

این مسوول خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی همچنین مشکوک به عدد ۳۳ هزارو ۶۷۰ نفر رسیده است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا فاصله گذاری اجتماعی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا فاصله گذاری اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا فاصله گذاری اجتماعی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند

به گزارش پارس نیوز ، روزنامه اعتماد در گزارشی در خصوص جزئیاتی از دزدیده شدن یسنا، دختربچه ۴ ساله کلاله‌ای نوشت: با توجه به اینکه مادر یسنا نمی‌تواند فارسی صحبت کند یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا که تمایل ندارد نامش در گزارش منتشر شود به «اعتماد» می‌گوید: «پدر یسنا معلول است و نمی‌تواند راه برود. روز حادثه مادر یسنا طبق معمول فرزندانش را سر زمین برده بود تا نخودفرنگی برداشت کنند. خواهر و برادر یسنا هم مشغول کار بودند. یسنا به مادرش می‌گوید که آب می‌خواهد. مادر یسنا از همسایه‌شان یک لیوان آب می‌گیرد و به یسنا می‌دهد. بعد از این موضوع ناگهان یسنا گم می‌شود. مادرش تا نیم ساعت متوجه گم شدن یسنا نمی‌شود. بعد از نیم ساعت متوجه می‌شود و اهالی شروع به جست‌وجو برای یافتن یسنا می‌کنند. هر جا را می‌گشتیم یسنا نبود تا اینکه بعد از ۵ روز یک کایت‌سوار داوطلب هلال‌احمر یسنا را در علفزار نزدیک جایی که مفقود شده بود، زنده پیدا کرد.»

 این فرد در ادامه می‌گوید: «دو، سه نفر در این رابطه بازداشت شدند، اما کارگری حدودا ۳۵ ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می‌شود. او قصد فروش یسنا را داشته است. غیر از این فرد یکی، دو نفر دیگر هم به عنوان مظنون بازداشت هستند.»

 این فرد در واکنش به این سوال «اعتماد» که با توجه به اینکه یسنا ربوده شده و در حال حاضر در بیمارستان کلاله بستری است آیا امکان آزار و اذیت یا تعرض از سوی متهمان وجود داشته، می‌گوید: «هیچ‌گونه آزار و اذیتی صورت نگرفته است. یسنا فقط از نظر روحی و جسمی تضعیف شده که فعلا باید در بیمارستان بستری باشد.»

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت