Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یاران شجاع خلیل‌زاده ابراز امیدواری کرد تیمش با جذب بازیکنان جدیدی همانند انزونزی به تعادل در خط دفاعی برسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، لوران بلان، سرمربی فرانسوی الریان با قدردانی از مدیران این تیم به خاطر جذب استیون انزونزی، هافبک پیشین تیم‌های رم و سویا گفت: خیلی خوب است که چند روز پس از امضای قرارداد با جیمز رودریگز بازیکنی همانند استیون انزونزی را به خدمت گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج تیم الریان با جذب این بازیکنان بهتر می‌شود و جوانان قطری نیز از تجربه آنها سود خواهند برد.

بلان افزود: حضور بازیکنان باتجربه و توانمند در لیگ ستارگان قطر همانند کاسورلا، خامس، ابراهیمی و انزونزی باعث افزایش کیفی این بازی‌ها می‌شود. این موضوع با توجه به اینکه در مسیر رسیدن به جام جهانی 2022 قرار داریم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. امیدوارم جذب بازیکنان جدید باعث شود الریان در مسیر درستی قرار بگیرد و به تعادل در خط دفاعی و حمله برسیم.

الریان با در اختیار داشتن شجاع خلیل‌زاده در رده هشتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

انزونزی همبازی جدید خلیل‌زاده

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی