Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در پیامی به مناسبت روز آتش‌نشانی نوشت: هفتم مهر ماه، یادآور حماسه‌آفرینی‌ها و از خودگذشتگی‌های آتشنشانان میهن اسلامی‌مان در عرصه دفاع مقدس است. غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسوولیت، به امر خطیر خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرز و بوم ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور در این پیام اضافه کرد: آتشنشانان زحمت‌کش و فداکار که با عشق و با همه وجود در راه ایجاد آسایش و رفاه مردم کشورمان بی‌وقفه و شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در هنگام وقوع حوادث طبیعی و انسان‌ساز در خط مقدم امداد و نجات به آسیب دیدگان قرار دارند و از هیچ تلاش و کوششی در جهت دستیابی به این امر مهم فروگذار نیستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: اکنون به فضل و توفیق الهی و با امید به مجاهدت و حمایت‌های مردم و در سایه امام زمان (عج)، توفیق خدمت گزاری به مردم عزیز کشورمان در دولت سیزدهم فراهم ‌شده است در چارچوب مسوولیت‌های قانونی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به‌عنوان متولی و پشتیبان سازمان‌ها و واحدهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرها و روستاهای کشور، همواره تلاش خواهیم کرد تا زمینه ارتقا سطح ایمنی در شهرها و روستاهای کشور را از طریق تدوین دستورالعمل‌های اجرایی، نیازسنجی و تجهیز ایستگاه‌ها و پایگاه‌ها به ماشین‌آلات و تجهیزات مناسب و استاندارد، جذب نیروهای انسانی کارآمد، تدوین برنامه‌های آموزشی تخصصی، برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح آمادگی جسمانی و انجام تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی فراهم آوریم.

وی در پیام خود تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیریت شهری و روستایی به‌منظور انجام شایسته مسوولیت‌های خود در حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی؛ تمهیدات لازم را برای ارتقای توان عملیاتی و امدادی، استانداردسازی خدمات و همچنین آموزش و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای انجام وظایف و مسئولیت‌های تعیین‌شده، ‌ اتخاذ کنند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: این‌جانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز آتش‌نشانی و ایمنی به همه آتش‌نشانان و امدادگران فداکار در سراسر کشور و با گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان جان ‌بر کف که در هفتم مهر ماه سال ۱۳۵۹ در اطفا حریق پالایشگاه آبادان و سایر حوادث و عملیات‌های اعزامی حماسه جاودانی از خود به یادگار گذاشتند و همچنین قدردانی از خدمات شبانه‌روزی آتش‌نشانی‌های سراسر کشور در مدیریت و کنترل حوادث و سوانح مختلف؛ سلامتی و توفیق بیش‌از پیش همه این عزیزان در این مسیر دشوار و پرمخاطره را از پروردگار قادر متعال مسالت ‌دارم.

برچسب‌ها احمد وحیدی دفاع مقدس وزارت کشور آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد وحیدی دفاع مقدس وزارت کشور احمد وحیدی دفاع مقدس وزارت کشور آبادان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه شب گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو در گل و لای در انتهای اتوبان شهید خرازی ابتدای خیابان اردستانی به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد. 

وی افزود: به نظر می رسد این حجم و از گل و لای و آب به خاطر بارش های شدید شب گذشته در این منطقه بوده باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد:بلافاصله  دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام می شوند. 

ملکی گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که عوامل شهرداری نیز با یک دستگاه لودر در منطقه حضور دارند.

وی درباره علت این حادثه افزود: بارش های شدید شب گذشته باعث شد بود مقداری زیادی خاک و سنگ از تپه های اطراف وارد این محدوده شده و تردد را ناممکن کنند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند.

ملکی گفت:سرنشینان توانسته بودند از خودروها خارج شوند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودروها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی افزود: با کمک لودر شهرداری، خودروها از آن وضعیت خارج شده و به محل امنی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: همچنین عوامل آتش نشانی و شهرداری با کمک همدیگر توانستند معبر را پاکسازی کنند.

ملکی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت، گفت:ساعت حوالی ۵ بامداد، آتش نشانان به ایستگاه های خود بازگشتند.

وی به شهروندان هشدار داد که این بارش ها می توانند باعث ایجاد تصادفات و حوادث مختلفی شوند، بنابراین از شهروندان خواست در مناطق کوهستانی، رعایت ایمنی را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی