Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به درخواست‌های شهروندان مبنی بر احداث سرعتکاه در برخی از معابر شهری ۷عدد سرعتکاه در معابر مختلف شهر قزوین احداث شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار کرد: وجود سرعت کاه‌ها در معابر شهری به دلیل نقش مهمی که در کاهش سرعت تردد خودروها دارد، در کاهش تصادفات رانندگی مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس در اکثر طرح‌های ایمن سازی معابر شهری که توسط واحد مطالعات سازمان تهیه می‌شود، احداث سرعت کاه برای معابر پر تردد لحاظ می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: برخی از شهروندان نیز در گزارش‌هایی که به سامانه ۱۳۷ ارسال می‌کنند، درخواست احداث سرعت کاه در برخی از معابر را دارند و در این راستا هفت سرعتکاه در معابر مختلف شهری از جمله خیابان‌های سعدی فرعی، باغ دبیر، امامزاده علی و بلوار شهید مدرس احداث شده است.

جهانگیری ادامه داد: پس از احداث سرعت کاه‌ها به منظور افزایش دید رانندگان با استفاده از رنگ ترافیکی تک جزئی نسبت به رنگ آمیزی آنها اقدام شد.

کد خبر 525454

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری قزوین قزوین سرعت گير هاي شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق احداث سرعت سرعت کاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم

هموارسازی معابر شهر جهت سهولت تردد شهروندان از مسائل با اهمیتی است که مسئولان شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدتی است مسئولان ناحیه ۲ شهرستان آران و بیدگل اقدام به تعمیر و بهسازی روکش آسفالت معابر کردند این اقدام موجب شادمانی شهروندان شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد