Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@00:26:14 GMT

نشست شورای پژوهش و نشر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۹۶۲۸

نشست شورای پژوهش و نشر برگزار شد

هجدهمین نشست شورای پژوهش و نشر عصر روز گذشته (سه شنبه 6 مهر) با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و اعضا شورا تشکیل شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته  ملی المپیک، این نشست پس از 5 ماه دریافت و بررسی محورهای پژوهشی و نشر مختلف و تشکیل سه جلسه کارگروه تخصصی، به منظور نهایی نمودن برخی از مصوبات، پژوهش ها و کتب پذیرش شده تشکیل و نسبت به 17 مورد دستور جلسه تصمیم گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شورا طی پنج ماه اخیر، 49 مورد کتاب، پژوهش و پایان نامه  دریافت کرده است که طی بررسی، داوری و اصلاح 10 مورد کتاب، چهار مورد پژوهش و یک مورد پایان نامه مورد تصویب نهایی و مشمول حمایت کمیته ملی المپیک قرار گرفت.

مطابق سیاست گذاری شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک از اواخر سال 1399 و تاکید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مقرر شد ابتدا از پایان نامه و رساله های غنی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، سپس کتب تالیف شده با موضوعات کاربردی و مورد نیاز سازمان های المپیکی و در نهایت پژوهش هایی که در زمینه نیازهای کاربردی کمیته ملی المپیک بوده و در قالب دو مورد قبلی قرار نگرفته است، حمایت شود.

در این شورا تاکید شد، کمیته ملی المپیک در پی غنی نمودن منابع علمی و عملی مورد نیاز سازمان ها و افراد ذینفع خود بوده است و اهداف مادی را دنبال نمی کند.

همچنین تعیین بودجه برای طرح های پژوهشی در سال 1400 یکی از مصوبات این جلسه بود که ضروری است در سامانه سمات ثبت و پس از آن طرح های مورد تایید برای آغاز اجرا در سامانه مذکور بارگذاری شود.  

از دیگر مصوبات این نشست، مقرر شد کتب مورد تایید برای چاپ، به دو صورت کاغذی به تعداد محدود و نسخه الکترونیکی منتشر شود.

در هجدهمین نشست شورای پژوهش و نشر، دکتر رضا صاحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان، رضا قراخانلو، دکتر سید نصراله سجادی، دکتر کیکاوس سعیدی، دکتر فریبا محمدیان و دکتر ناهید کریمی دبیر شورا حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود