Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خطیب زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار تنها برای خرید لوازم بهداشتی و در راستای بهبود کیفیت تجهیزات بهداشتی همچون خرید مخرن و لوله کشی صابون مایع، لوله کشی و شیرآلات مصرف می‌شود.

وی گفت: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هم  به ۲۰۶ مدرسه روستایی استان حدود پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در زمینه بهداشت اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال تحصیلی گذشته بهسازی سرویس های ۵۶ مدرسه شهری و روستایی استان با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به میزان سه میلیارد ریال انجام شد. 

خطیب زاده اظهار داشت: براساس اعلام استانداری خراسان شمالی هریک از فرمانداری های استان می توانند برای روستاهای با جمعیت یکهزار نفر تا ۲۰ میلیون ریال و در مدارس روستایی با جمعیت بیش از یکهزار نفر جمعیت ۵۰ میلیون ریال هزینه کنند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: وزارت آموزش و پرورش سرانه بهداشتی هر دانش آموز را یک میلیون و ۱۴۰ هزار ریال تعیین کرده است که بزودی در اختیار مدارس قرار داده خواهد شد.

وی بیان داشت: بازدیدهای متعددی از مدارس شهری و روستایی، حتی دورافتاده ترین مدارس استان صورت گرفته و نیازهای مبرم بهداشتی آن‌ها مورد رصد و بررسی قرار گرفته است.

بیش از۱۸۰هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه هستند.

برچسب‌ها بجنورد مدارس ویروس کرونا خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس ویروس کرونا بجنورد مدارس ویروس کرونا خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی