Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر تیم ملی بانوان ایران با مهار پنالتی‌های تیم اردن، بالاترین سهم را در صعود به جام ملت‌های آسیا از خود به نمایش گذاشت تا چهره خاص این دیدار لقب گیرد.

زهره کودایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج ایران در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و صعود به دور نهایی اظهار داشت: پیش از اعزام به مسابقات به خوبی از این موضوع آگاه بودیم که بازی‌های سختی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خصوصاً تیم اردن که به خوبی آنالیز شده بود و می‌دانستیم حریف فیزیکی و سرسختی هستند.  خدا را شکر که با نتایج خوبی توانستیم جواز صعود را کسب کنیم و مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی در مورد عملکرد خودش در این رقابت‌ها و درخشش در دو بازی و ضربات پنالتی گفت: من به شخصه با اعتماد به نفس کامل در این مسابقات شرکت کردم و استرس خاصی برای بازی‌ها نداشتم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم انتظارها را از خودم برآورده کنم و از این جهت که عملکردم مورد توجه قرار گرفت خدا را شکر می‌کنم و نتیجه زحماتم و دعاهای مادرم را گرفتم. در مورد مهار پنالتی‌ها هم همینطور است و با تمرکز بالا سعی داشتم به تیم کمک کنم و خوشحالم این اتفاق رخ داد.

کودایی در مورد رقابت با هم پستی‌هایش و فیکس شدن در تیم ملی توضیح داد: من همیشه به هم پستی هایم احترام می‌گذارم و در کنار اینکه رقابت سالمی داریم رفقای صمیمی هستیم و هرگز اجازه ندادیم این رفاقت باعث از بین رفتن صمیمیت بین بازیکنان شود و بیش از آنکه رقیب باشیم با یکدیگر دوست هستیم.

کودایی در مورد ویدیویی که از اشک‌های مادرش در فضای مجازی پخش شد گفت: شک ندارم در مسابقات و خصوصاً در ضربات پنالتی دعای مادرم پشت و پناه من بود و خوشحالم که توانستم ایشان و سایر مردم ایران را خوشحال کنم و این موضوع باعث غرورم شد. وقتی اشک های مادرم را دیدم خودم هم احساساتی شدم و اشک ریختم.

گلر تیم ملی فوتبال بانوان در مورد ادامه رقابت‌ها هم توضیح داد: این تازه شروع کار ما است و قطعاً اهداف بزرگتری در پیش داریم که با همت بچه ها، دعای خیر مردم و درایت کادرفنی برای موفقیت های بیشتر قدم بر می‌داریم و امیدوارم بازهم بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی در مورد لباس متحدالشکل تیم ملی بانوان در مسابقات هم گفت: این اتفاق خوبی بود که با پیگیری مسئولان و کادرفنی رخ داد و واقعاً پرستیژ خاصی به تیم ما داد و امیدوارم از این به بعد هم چنین روندی در پیش داشته باشیم.

کودایی در پایان گفت: از همه مردم که به ما لطف داشتند ممنونم و از آنها می‌خواهم در ادامه این مسیر هم با دعای خیرشان مارا بدرقه کنند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال بانوان مریم ایراندوست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پلیس آبادان اعلام کرد در طرح نور ویژه عفاف و حجاب در شهرستان آبادان که همزمان با سراسر کشور از بیست و پنجم فروردین اجرایی شد، بانوان آبادانی در نقش همیاران آرامش با تکریم به قانون، فرهنگ و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

پلیس آبادان ضمن تشکر صمیمانه از همراهی شهروندان آبادانی به ویژه بانوان گرامی در حمایت از طرح نور، امنیت و آرامش همه شهروندان عزیز را خط قرمز خود می داند.

دیگر خبرها

  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا