Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص دغدغه‌های به جای مانده خود برای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در همه حوزه‌ها کارهای خوبی شده اما تکمیل برخی از کارها دغدغه است که یکی از آنها تامین آب شرب شهرهای استان به خصوص یاسوج و چهار شهرستان کهگیلویه است.

وی گفت: جالب نیست استانی و مرکز آن که ۱۰ درصد آب‌های جاری کشور را دارد در سال‌های خشکسالی با تنش آبی مواجه شود سرعت بخشیدن به پروژه‌های آب شرب یکی از دغدغه‌های مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری ادامه داد: امسال سد چم‌شیر آبگیری می‌شود برای سد آبریز از ماده ۵۶ بالای ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته‌ایم و سد سقاوه را نیز پیگیری کردیم.

وی در خصوص یکی از دغدغه های دیگر خود گفت: لاین دوم جاده پاتاوه دهدشت باید پیگیری شود اینها حوزه‌های زیرساختی هستند که با زندگی مردم سر و کار دارند الان یک میلیون تن تولیدات دامی و زراعی و باغی و در سایر زمینه‌ها در استان داریم که وقتی آب و جاده مناسب وجود داشته باشد این تولیدات تا دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد که این ها دغدغه من بوده و امیدواریم که در سفر رئیس جمهور به استان که سفر بسیار مهمی نیز خواهد بود تصمیمات خوبی گرفته شود.

وی گفت: یکی دیگر از دغدغه های من در خصوص شهرستان زلزله‌زده دنا و شهر سی سخت است که امیدواریم استقرار ۱۰۰ درصدی مردم شهر سی سخت را در خانه‌های خودشان داشته باشیم و همچنین اشتغال جوانان از دیگر دغدغه‌های من بوده است.

کلانتری در ادامه در خصوص اینکه چه صحبتی با خبرنگاران استان دارید اظهار کرد: بنده کلانتری در آستانه خارج شدن از استان قلبی مثل آیینه دارم کینه‌ای از هیچ کس نداشته و هر چه گفته شده به جان خریده‌ام هر چه انتقاد شده از شیر مادر حلال‌تر اما اگر جایی کاری انجام شده که خدمات نظام به تعویق افتد یا سنگ اندازی در راه خدمت به مردم شده آن را باید با خدا حل و فصل کنند.

وی گفت: هر کجا یک کهگیلویه و بویراحمدی را ببینم خادم او خواهم بود و توصیه آخر به خبرنگاران هم این است که با عدالت و منصفانه و واقع‌بینانه قلم بزنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است