Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترافیک شهرها و قیمت بالای خودرو دو عامل اصلی برای استفاده بیشتر مردم از روش حمل و نقل شخصی توسط موتورسیکلت می باشد و همچنین بعلت بروز اپیدمی کرونا، مردم ترجیح می دهند که کمتر جابجا و در صورت لزوم از وسیله شخصی ارزان قیمت تر نسبت به خودرو و همچنین از پیک های موتوری استفاده نمایند.
با تغییر شرایط اقلیمی و تلاش برای حفظ محیط زیست استفاده از موتورهای اسکوتر که به طرح کلیک و وسپا مشهور می باشند، در شهرهای بزرگ، بالخصوص در شهر تهران، بسیار محرز و چشمگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا شرکت ایران دوچرخ به‌عنوان اولین تولید‌کننده موتورسیکلت در ایران، در سال جاری علاوه بر پیگیری روند تولید محصولات سال های گذشته اهتمام بیشتری در تولید محصولات برقی داشته است.
مهندس آرمان موسوی مدیرعامل شرکت ایران دوچرخ در مورد توضیح رشد فروش بیش از 66 درصدی شرکت گفت: در طول نیمه اول سال 1399 فروش به تعداد یک هزار و 481 دستگاه بوده است این در حالی است که در نیمه اول سال 1400 تا اواخر شهریور، تعهدات فروش ایجاد شده به تعداد دوهزار و 466 دستگاه رسیده است.
موسوی در شرح برنامه شرکت ایران دوچرخ برای نیمه دوم سال بالخصوص برای محصولات برقی گفت: شرکت ایران دوچرخ در حال انتخاب محصولات برقی جدید می باشد که مناسب ذائقه بازار باشد و همچنین در حال توسعه محصول جدید برقی است و در این راستا محصول ایردوکو 10B از بنزینی به برقی 3000 وات آماده سازی شده است.
مدیرعامل شرکت ایران دوچرخ در مورد مشکلات و موانع تولید افزود: سرمایه درگردش از مشکلات شرکت ایران دوچرخ بوده که توسط سهامداران محترم مرتفع گردیده است و بیشترین مشکل شرکت در شرایط فعلی نوسانات نرخ ارز و عدم ثبات قیمتی و تحریم ها می باشد.
موسوی همچنین درباره برنامه شرکت ایران دوچرخ برای صادرات محصولات به کشورهای همسایه با توجه به استقبال ویژه مشتریان عراقی از محصولات ایران دوچرخ در نمایشگاه بین المللی اربیل گفت: صادرات محصولات آرشیا و آزما (طرح هوندائی) شرکت ایران دوچرخ به کشورهای دیگر از نوع کاربراتوری در دستور کار قرار گرفته است و سایر محصولات نیز آماده ارائه می باشند و با شرکتی عراقی ایجاد خط مونتاژ در کشور عراق در حال رایزنی و اقدام هستیم.
مدیرعامل ایران دوچرخ در توضیح برندهای جدید محصولات شرکت تاکید کرد: ایجاد تنوع در سبد محصولات در نیمه اول سال جاری نسبت به سال گذشته اعمال شده است.
به گفته موسوی در شش ماه ماهه اول سال1400 علاوه بر مدل های سنتی قبلی، دو محصول موتور برقی ( جیران 500 وات و جیران 1500 وات) و دو محصول اسکوتر ( ایران دوچرخ وترانو و آوا کلیک 150 سی سی ) به بازار عرضه و یک محصول استریت (ایردوکو KPT200 ) سفارش در راه می باشد. همچنین چندین محصول جدید در کلاس ها و مدل های مختلف، انتخاب و در دستور کار قرار گرفته است.
تغییرات شرایط اقلیمی در دنیا باعث شده تا استراتژی صنعت‌های خودرو و موتورسیکلت به سمت حفظ و نگهداری از محیط زیست پیش برود، در نتیجه تولیدکنندگان این حوزه بخشی از خطوط تولیدی خود را به محصولات به‌صرفه و دوستدار محیط زیست اختصاص داده‌اند.
شرکت ایران دوچرخ به عنوان بزرگترین کارخانه تولید دوچرخه و موتورسیکلت در کشور، همکاری فنی و تجاری با شرکت های بزرگی مانند پژوی فرانسه و یاماها موتور ژاپن را در کارنامه خود داراست. در حال حاضر این شرکت توانسته با ارائه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد. ایران دوچرخ اولین شرکت تولیدکننده موتورسیکلت در ایران و یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان به کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق و پاکستان است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین بهمن خودرو قیمت خودرو موتورسیکلت اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین شرکت ایران دوچرخ ایران دوچرخ ایران دوچرخ اول سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی

محمد علی نیکبخت در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ( ایران اکسپو ۱۴۰۳) با تعدادی از تولید کنندگان و صادرکنندگان دیدار کرد و از آنان خواست برای ایجاد زنجیره ارزش راهبردی محصولات کشاورزی تلاش و کمک کنند.

او کشاورزی را « محور اقتصاد مقاومتی » دانست و به تولید کنندگان و صادرکنندگان اطمینان داد که وزارت جهاد کشاورزی بر اساس وظایف و ماموریت های قانونی خود در کنار آنان می ایستد.

نیکبخت هدف اصلی وزارت جهاد کشاورزی در سال جهش تولید با مشارکت مردم را « توسعه زیرساخت‌های تولید » اعلام کرد و افزود: تا جایی که ظرفیت تولید در داخل کشور وجود داشته باشد اجازه واردات نخواهیم داد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین‌المللی فرصتی است تا راه های افزایش و بهبود کیفیت تولید و رشد صادرات و درآمد زایی برای کشور ایجاد و هماهنگ شود.

اوگفت: برقراری ارتباطات چند سویه در نمایشگاه ها زمینه ساز حرکت زیر بنایی و جهادی افزایش تولید و تقاضا محور شدن محصولات کشاورزی است.

نیکبخت با ابراز خرسندی از حضور شرکت های موفق و کارآفرینان بزرگ در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ افزود: اطمینان دارم ظرفیت برای تولید محصولات کشاورزی در کشور فراوان است.

در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان و سرمایه گذار خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران است محصولات و دستاورد ها در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی و محصولات و ماشین آلات کشاورزی و محصولات شیلاتی عرضه شده است.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: اگر دستگاه های دولتی با « نگاه حمایتی و تسهیل گرا » در کنار تولید و صادر کنندگان قرار گیرند ظرفیت و توان تولید و صادرات محصولات کشاورزی ایران چندین برابر افزایش خواهد یافت.

او، ورود توان علمی و تحقیقاتی دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و پارک های علمی و فناوری به حوزه کشاورزی را اجتناب ناپذیر خواند و اظهار داشت: تولید علمی و مدرن می تواند به ارزش افزوده بیشتر کمک کند تا شرایط افزایش تولید و بهبود کیفیت و رشد سودآوری در عرصه‌های مختلف کشاورزی فراهم شود.

نیکبخت در جریان بازدید از نمایشگاه تلاش داشت تا بیشتر مشکلات و نظرهای تولید و صادرکنندگان را بشنود ؛ به دیدارهای خود با وزیران و مقامات بسیاری از کشورها اشاره کرد که همواره از کیفیت بسیار عالی محصولات ایرانی ابراز رضایت می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی