Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فرس به نقل از رویترز،  مارسلو کیروگا، وزیر بهداشت برزیل اعلام کرد: دز تقویت کننده واکسن کووید ۱۹ به تمام افراد بالای ۶۰ سال تزریق می‌شود.

کییروگا در توییتی اعلام کرد که این تصمیم با پیشرفت برنامه واکسیناسیون کشور مطابقت دارد. وی گفت که در این شرایط حدود 7 میلیون برزیلی می‌توانند دز تقویت کننده را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشات، آمار تلفات ناشی از ابتلا به کووید۱۹ از ابتدای شروع همه گیری این بیماری در برزیل در حال رسیدن به رکورد ۶۰۰ هزار مورد فوتی است. با تسریع روند واکسیناسیون در این کشور، میانگین هفت روزه مرگ و میر ناشی از ابتلا به این بیماری به نسبت اوج شیوع همه گیری این ویروس در ماه آوریل سال جاری میلادی (۲۰۲۱) به کمتر از یک پنجم کاهش یافته است.

برزیل قبلاً شروع به تزریق دزهای تقویتی به افراد بالای ۷۰ سال و  کادر درمان کرده بود. بر اساس داده‌های وزارت بهداشت، حدود ۶۰۰ هزار دز تزریق تقویت کننده تا کنون به این افراد تزریق شده است.

تقریباً ۵۲ درصد از جمعیت بزرگسال برزیل نیز به طور کامل با دو دز یا واکسن تک دز واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت برزیل تقویت کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی

شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود.

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

دیگر خبرها

  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند