Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد جعفر صالحی معاون خرید کارخانه ذوب آهن اصفهان، هدف ارسال مواد فله از کشتی به واگن برای ذوب آهن اصفهان را نقش حیاتی مواد اولیه در خط تولید کارخانه‌ها و اهمیت تسریع در عملیات انتقال دانست و گفت: با برنامه ریزی و پیگیری در همکاری چند جانبه یبن ذوب آهن اصفهان، بندر شهید رجایی، گمرک شهید رجایی و اداره کل راه آهن هرمزگان، نخستین بار بارگیری مستقیم مواد فله از کشتی به واگن و از بندر شهید رجایی به مقصد ذوب آهن اصفهان محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی حمل سریع و بدون وقفه مواد اولیه را در کاهش هزینه‌هایی ازجمله اجاره زمین، جلوگیری از پرت و باد بردگی، حفظ کیفیت، افزایش سرعت بارگیری و سیر مواد اولیه تاثیرگذار دانست و افزود: تخلیه روزانه ۶۴۰۰ تن مواد فله برای اولین بار در بندر شهید رجایی، صرفه جویی در مصرف گازوییل حذف کامیون از عملیات حمل مواد اولیه را به دنبال دارد و به همین منظور حمل یکسره مواد اولیه وارداتی به صورت ریلی، همزمان با تخلیه از کشتی در دستور کار معاونت خرید ذوب آهن اصفهان قرار گرفت.

وی گفت: در این زمینه پس از مقدمات لازم و هماهنگی با بندر شهید رجایی، اداره کل راه آهن هرمزگان و شرکت پدید آوران امید پارس این اقدام مهم عملیاتی شد و ۹۰ واگن به صورت مستقیم بارگیری شد.

معاون خرید کارخانه ذوب آهن اصفهان افزود: برای تداوم این مهم که به عنوان یک رکورد برای اولین بار، در بندر شهید رجایی به ثبت رسیده است لازم است تمهیداتی اندیشیده شود که با عارضه یابی و تجربیات به دست آمده، با همکاری شرکت پدیدآوران امید پارس، اداره امور بندری بندر شهید رجایی و راه آهن ناحیه هرمزگان، مشکلات مرتفع خواهد شد.

ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.

این کارخانه که نقش مهمی در شکل گیری دیگر صنایع فولادی ایران ایفا می‌کند، لقب مادر صنعت فولاد کشور را دارد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مواد اولیه بندر شهید رجایی بندر شهید رجایی ذوب آهن اصفهان مواد اولیه مواد فله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟

 حجت الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و بار دیگر این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

گفتنی است با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟