Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@11:56:04 GMT

خودکشی سه نظامی آمریکا در ۴۸ ساعت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۰۹۱۰

رسانه‌های آمریکایی از خودکشی سه نظامی آمریکایی مستقر در لشکر دهم رزم کوهستانی این کشور خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

لشکر دهم نیرو‌های رزم کوهستانی ارتش آمریکا مستقر در پایگاه «فورت درام» در نیویورک از مرگ مشکوک ناشی از خودکشی سه نظامی این کشور در بازه زمانی ۴۸ ساعته خبر داد.

به گزارش وبگاه «میلیتری تایمز» یکی از این نظامیان از جمله از آخرین نیرو‌های آمریکایی بود که از افغانستان خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تیلر توماس» ۲۱ ساله متخصص سیستم پشتیبانی سیگنال ارتش از تگزاس، ۱۶ سپتامبر درگذشت. روز بعد، دو نظامی دیگر در ستاد فرماندهی به نام‌های «آنجل گرین» ۲۴ ساله از «بارستو» در کالیفرنیا و «سیکا تاپولول» ۲۶ ساله ازواشنگتن نیز درگذشتند.

لشکر دهم رزم کوهستانی آمریکا هنوز در حال تحقیق در مورد علت مرگ کشته شدگان است، اما سرهنگ دوم «جاش ژاک» سخنگوی لشکر دهم گفت که اعتقاد بر این است که هر سه نفر در اثر خودزنی جان خود را از دست داده‌اند.

آنجل گرین در گردان چهارم این لشکر، هنگ ۳۱ پیاده نظام خدمت می‌کرد و اخیراً در تاریخ ششم سپتامبر از افغانستان بازگشته بود. گرین و یگان او در آخرین روز‌های دردناک ایالات متحده در افغانستان حضور داشتند.

سخنگوی لشکر دهم گفت که نیرو‌های لشکر دهم در «فرودگاه بین المللی حامد کرزی» در کابل حضور داشتند و در جریان عقب‌نشینی نهایی نیرو‌های خود فرودگاه را ترک کردند. این دومین اعزام آنجل گرین به افغانستان بود. او همچنین یک بار به قطر اعزام شده بود.

این گزارش حاکیست، این سه مرگ پی در پی بر دشواری‌های ارتش برای کاهش میزان مرگ و خطر خودکشی بین نیرو‌های نظامی و معمولان جنگی افزوده است. اوایل سال جاری، یک مطالعه در «دانشگاه براون» نشان داد که بیش از چهار برابر تعداد نظامیان و معلولانی که در جنگ‌های عراق و افغانستان خدمت کرده بودند، با خودکشی کشته شده‌اند.

پایگاه فورت درام آمریکا در نیویورک

«سرلشکر میلفورد بیگل» فرمانده لشکر دهم به دنبال مشاهده شرایط خاص از نیرو‌های خود خواسته در صورت بروز مشکل تماس بگیرند.

سخنگوی این لشکر در پاسخ به این پرسش که آیا مسائلی مانند شرایط آب و هوایی یا عوامل دیگر در محل کار ممکن است در این سه مرگ موثر بوده باشد، گفت که تحقیقات هنوز در حال بررسی علت‌هایی است که ممکن است باعث مرگ آن‌ها شده باشد.

این وبگاه در خاتمه نوشت، لشکر دهم آمریکا برخی از سنگین‌ترین بار‌های جنگ افغانستان را بر دوش گرفت و نزدیک به بیست سال، نیرو‌های این لشکر در آنجا مستقر شده یا آماده اعزام بودند.

این لشکر که به عنوان یگان جنگ کوهستانی تعیین شده است، تنها یگان در ارتش ایالات متحده است که آموزش‌های تخصصی شدیدی را برای مبارزه در شرایط کوهستانی و قطبی دیده است.

برچسب ها: رسانه های آمریکایی ، خودکشی ، نظامی ، لشکر تخصصی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رسانه های آمریکایی خودکشی نظامی لشکر تخصصی لشکر دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت. این تیم از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899867

دیگر خبرها

  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان