Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی اشرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نشست روز گذشته کارگروه تنظیم بازار استان و ورود این کارگروه به موضوع رسیدگی به شکایات شهریه مدارس، البسه و نوشت افزار دانش آموزی افزود: مقرر شد برای شفاف سازی این مهم، اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به اعلام جداول شهریه به دستگاه های نظارتی و استانداری اقدام کند و ترتیبی اتخاذ شود که این شهریه ها به صورت شفاف در سامانه‌های مربوطه در معرض دید خانواده‌های دانش آموزان قرار گیرد و در فضای مدرسه نیز به نحوی نصب شود که قابل مشاهده و کنترل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در خصوص تهیه لباس دانش آموزی از سوی دست اندرکاران مربوطه باید از ظرفیت اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در این زمینه استفاده شود تا لباس با قیمت و کیفیت مناسب مطابق با ذائقه و درآمد خانواده در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: مقرر شده است تا اطلاع ثانوی گزارشهای مربوط به اقدامات کنترلی در خصوص شهریه، لباس و نوشت افزار دانش آموزی توسط دستگاه های نظارتی تهیه و این گزارشها در نشستهای مربوطه به مسوولان ارایه شود.

اشرفی با اشاره به نتایج دیگر نشست اعضای کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی افزود: کارگروه تنظیم بازار استان با نرخ پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص ارایه خدمات باشگاه های ورزشی در استان مشروط بر این که نظر موافق انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان اخذ شود موافقت کرده است.

وی ادامه داد: در خصوص برنامه ریزی برای تامین میوه شب عید امسال خراسان رضوی هم مقرر شده است که سازمان جهاد کشاورزی در کمیته کارشناسی خود مقدار مورد نیاز برای ذخیره سازی میوه شب عید را تعیین کند تا در نشست بعدی کارگروه تنظیم بازار استان اعلام و گزارش این موضوع به تهران نیز ارسال شود تا در صورت اجرای طرح ذخیره سازی میوه شب عید در سراسر کشور، خراسان رضوی نیز در این طرح مشارکت کند.

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که میزان تولید تخم مرغ در خراسان رضوی بیشتر از مصرف آن است افزود: تولیدکنندگان در وهله نخست باید نیاز خراسان رضوی به تخم مرغ را تامین کنند و سپس بحث صادرات آن به خارج و سایر استانها را مدنظر قرار دهند.

اشرفی گفت: نرخ کارشناسی شده برای هر کیلوگرم تخم مرغ از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام شده است و باید آخرین بررسی ها در این زمینه با اتحادیه فروشندگان مرغ تخمگذار در خصوص نرخ تخم مرغ انجام شود و اتاق اصناف و اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی نسبت به تامین تخم مرغ در استان اقدام کنند.

وی در خصوص نرخ مواد لبنی هم اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی نرخ اقلام لبنی هستند که با توجه به مکاتبات صورت گرفته بر تسریع در این زمینه تاکید شده است اما تا زمانی که جدول نرخها اصلاح و ابلاغ شود تولیدکنندگان باید نرخ مصوب محصولات لبنی را رعایت کنند.

برچسب‌ها مدارس مشهد شهریه تخم مرغ ستاد تنظیم بازار دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مشهد شهریه مدارس مشهد شهریه تخم مرغ ستاد تنظیم بازار دانش آموزان کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در حوزه بجستان، سبزوار، جغتای، خوشاب، کلات، باخرز و محور مشهد - سرخس (مزداوند) باعث لغزندگی سطح جاده‌های خراسان رضوی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی افزود: به علت وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی در محور عشق آباد_ بردسکن در حوزه استان خراسان جنوبی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 6095535

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • ۲۱ درصد گازهای گلخانه‌ای تولیدی مربوط به بخش کشاورزی است
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری