Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سرکلانتری پلیس بزرگراه راهور تهران از برخورد شدید موتورسیکلت با پژو بر اثر لایی‌کشی‌های متوالی راکب موتورسیکلت خبر داد و گفت: راکب موتورسیکلت در این حادثه جان باخت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ محمد باقرپور با اعلام خبر تصادف مرگبار موتورسیکلت در بزرگراه شهید همت، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 15:40 روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت، بعد از بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، در حال لایی‌کشی بود با توقف ناگهانی یک دستگاه پژو در مقابل خود، مجبور به تغییر مسیر ناگهانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سرکلانتری پلیس بزرگراه راهور تهران ادامه داد: بعد از این تغییر مسیر و در ادامه لایی‌کشی‌ها، این موتورسوار به سمت لاین اضطرار رفته و در آنجا با یک دستگاه پژو 206 که آن خودرو نیز در آن محل متوقف بود، به شدت برخورد کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: راکب 30 ساله موتورسیکلت متأسفانه در محل حادثه به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

به گفته باقرپور، عوامل کارشناس منطقه 27 پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل تصادف  به بررسی  صحنه حادثه پرداخته و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

جانشین سرکلانتری پلیس بزرگراه راهور تهران تصریح کرد: علت این حادثه  لایی‌کشی  و عدم توجه به جلو توسط راکب موتورسیکلت بود اما علت توقف پژو 206 نیز در این محدوده  نیز در دست بررسی است.

این مقام انتظامی با ابراز تأسف از وقوع این تصادف فوتی  به رانندگان توصیه کرد که هیچگاه در لاین اضطرار حرکت، عبور و توقف نکنند چراکه هر لحظه امکان عبور خودروهای امدادی در این مسیر وجود دارد.

وی متذکر شد: رانندگان حتماً حین رانندگی تمام توجه و حواس خود را  به جلو، اطراف و حرکت خودروها اختصاص دهند  به نحویکه ایستادن و توقف خودروهای مقابل را متوجه شوند و حتماً به محض خراب شدن وسیله‌نقلیه از علائم اطلاع‌رسانی مانند مثلث شبرنگ استفاده کنند به نحویکه دیگر رانندگان با دیدن علائم به کار برده شده، متوجه خرابی خودرو شوند و به موقع بتوانند عکس‌العمل نشان دهند همچنین خودروی خود را به لاین کناری  با ضریب اطمینان بالا هدایت کرده یا توقف کامل کنند.

واژگونی پژو 206 پس از تصادف شدید با 3 خودرو + تصاویرمرگ تلخ سرنشینان BMW میان شعله‌های آتش + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث راهور پلیس حوادث راهور پلیس راکب موتورسیکلت لایی کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی با یک قبضه کلت کمری خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران درحین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه شهید حکیم تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که درحال پرسه زنی بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. همزمان پلاک موتورسیکلت نیز مورد استعلام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است، گفت:‌در همین راستا عوامل انتظامی سریعا وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند. در این حین راکب موتورسیکلت خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی کرد اما بررسی‌های به‌عمل آمده نشان داد که این فرد سابقه عضویت در هیچ یک از ارگان‌های نظامی را ندارد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به بازرسی از کوله پشتی همراه متهم، گفت: ماموران در جریان بازرسی از کوله پشتی این فرد یک قبضه سلاح کلت کمری به‌همراه دو خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بیسیم را کشف و ضبط کردند.

مافی ادامه داد: متهم به همراه موتورسیکلت و اسلحه کشف شده به کلانتری منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم همچنان ادامه دارد.

وی به مردم توصیه کرد که در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتما درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران