Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از فعالان حوزه ایمنی معادن در وبینار آموزشی"معدنکاری مسئولانه" که به همت واحد HSEE شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این وبینار حدود ۱۲۰ نفر از فعالان حوزه ایمنی، دانشجویان و علاقه مندان این حوزه از طریق سایت اسکای روم، شرکت داشتند و اساتید مطرح این حوزه به ارائه اطلاعات خود در حوزه معدنکاری مسئولانه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد بهداشت، ‌ایمنی، محیط زیست و انرژی ( HSEE) شرکت ماهان سیرجان بهره بردار معدن ۵ گل گهر به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ایمنی و آتش نشانی، وبینار آموزشی «معدن کاری مسئولانه» را برگزار کرد.

این گزارش حاکیست: هدف از برگزاری این وبینار بالا بردن سطح علمی فعالان این حوزه در حیطه معدنکاری بوده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به کانال آپارات شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به نشانی http://www.aparat.com/mahansirjan به محتوای ارائه شده در این وبینار دسترسی پیدا کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم الزام فعالان حوزه طلا و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: در راستای تسهیل تکالیف مودیان مالیاتی، مودیانی که ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی شده‌اند از جمله مودیان طلا و جواهر، اختیار دارند از طریق ثبت صورتحساب در سامانه مودیان (ارسالی توسط مودی یا شرکتهای معتمد) یا سایر سامانههای دولتی از جمله سامانه جامع تجارت، صورتحساب‌‌های خود را ارسال نمایند.

 بدیهی است در صورت ارسال صورتحساب از طریق سامانه جامع تجارت و دریافت تاییدیه ثبت آن در سامانه مودیان (تاییدیه مذکور در سامانه جامع تجارت نیز قابل نمایش است)، در اجرای تبصره (۳) ماده (۵) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان الحاقی طی ماده (۶) قانون تسهیل تکالیف مودیان، نیازی به ثبت مجدد صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان توسط مودی نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • عدم الزام فعالان حوزه طلا به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی
  • عدم الزام فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • عدم الزام فعالان حوزه طلا و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی