Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا با هدف ایجاد ارتباط موثر بین دانشگاه و صنف و صنعت، شناسایی و معرفی دانشجویان و طراحان مستعد در حوزه مد و لباس ایرانی به بازار، تولید آثار برگزیده با همکاری بخش صنف و صنعت و آشنایی دانشجویان برگزیده با فرایند طراحی، تولید و تجاری سازی محصولات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان ۱۵۵ نفر از علاقه مندان حوزه طراحی پوشاک که در این دوره از جشنواره ثبت نام نمودند، تعداد ۶۰ نفر پس از ارزیابی اولیه به جلسات توجیهی با برندهای میزبان دعوت شده و پس از برگزاری جلسات توجیهی و شناخت نیاز برندها، به طراحی لباس پرداختند.

تعداد ۲۷۰ اثر توسط مدعوین مرحله اول و با رعایت سقف ۵ اثر، برای دبیرخانه جشنواره ارسال شد و بعد از ارزیابی این آثار توسط گروه ارزیاب دبیرخانه و با نظر نهایی برند میزبان، تعداد ۲۲ طرح جهت اجرای نهایی و حضور در نمایشگاه چهارمین جشنواره ملی دیبا انتخاب شدند.

طراحان راه یافته به مرحله نهایی و نمایشگاه جشنواره نگین امینی، میترا همتی مرزی، عبداله رحمانی، فاطمه باقری، ملیکا براتی، نسیم یعقوبی، مریم سیاه منصوری، کوثر عبیات، زهرا جعفرزاده، الناز روشنی، زهرا گلشنی منفرد، لیلا چمی، بهناز مهدی آبادی، یلدا خلیلی، عسل میکانیک، زهرا متقی هستند.

برندهای میزبان چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا زیپ دیزاین، هشانی و زانیس هستند که حمایت خود را از اجرای طرح های منتخب در زمینه تهیه متریال و تجهیزات اجرای لباس نیز به منتخین جشنواره اعلام کردند.

شایان ذکر است ۲۲ طرح راه یافته به نمایشگاه، با هدف تسهیل ارتباط طراحان نخبه و برتر با صنعت پوشاک، در معرض بازدید تولیدکنندگان ملی و بین المللی قرار خواهد گرفت.

چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا به همت جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و همچنین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر درحال برگزاری است و نمایشگاه این دوره از جشنواره ۲۰ تا ۲۳ مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران مدکس اتحادیه پوشاک برگزار خواهد شد.

کد خبر 5316145

منبع: مهر

کلیدواژه: مد و لباس تجلیل از برگزیدگان معرفی کتاب اربعین 1400 هفته دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی تازه های نشر رایزنی فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان تجدید چاپ رونمایی کتاب ترجمه اربعین حسینی امام حسن مجتبی ع ادبیات دفاع مقدس نمایشگاه کتاب مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود