Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ سید محمدرضا رضوی، رئیس مرکز راهگشا استان کرمان گفت: مرکز راهگشا مدیریت مراکز تعویض پلاک، آموزشگاه‌های رانندگی و دفاتر خدمات خودرویی شهرستان‌ها را بر عهده دارد که با توجه به حجم زیاد مراجعان این مراکز همواره تلاش می‌کنیم خدمات ارائه شده به شهروندان به شکل مطلوب تری انجام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در رابطه با نحوه ارائه خدمات تعویض پلاک افزود: شهروندان برای انجام امور مربوط به تعویض پلاک باید ابتدا از طریق سایت Epolice.ir که هر روز از حدود ساعت ۹:۳۰ فعال می‌شود اقدام به اخذ نوبت کنند و حتما در همان تاریخ مشخص شده و حتما راس همان ساعت تعیین شده به مرکز تعویض پلاک استان و یا دفاتر خدمات خودرویی شهرستان خود مراجعه کنند که به منظور تسهیل امور مراجعین، فرم بازدید در همان ابتدای ورود به مرکز تعویض پلاک تحویل فرد متقاضی می‌شود و افراد پس از بازدید خودرو توسط کارشناس فنی جهت انجام سایر مراحل به غرفه‌های ۹ گانه این مرکز راهنمایی می‌شوند.

رئیس مرکز راهگشا استان تصریح کرد: در مرکز تعویض پلاک استان خدمات مربوط به نقل و انتقال خودرو‌های سبک و سنگین، خودرو‌های دولتی، تاکسی، تراکتور و موتورسیکلت و امور مربوط به خودرو‌های وارداتی و مزایده ای، صدور کارت المثنی، تحویل پلاک المثنی، اصلاح مشخصات مالک، پلاک مجازی، تائید و تعویض ارکان وسایل نقلیه شامل شماره شاسی و شماره موتور ارائه می‌شود و لازم به یادآوری است هم اکنون تائید محل سکونت مالکان خودرو‌های نوشماره به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ و مراکز شماره گذاری کارخانه‌های تولید خودرو واگذار شده و مردم باید به این مراکز مراجعه کنند و از آنجا که برابر تمهیدات ابلاغ شده اخیر، برگ سبز خودرو به منزله سند خودرو تلقی می‌شود از این به بعد صدور تائیدیه نقل و انتقال وسیله نقلیه در این مراکز انجام نمی‌شود.

سرهنگ رضوی با اشاره به اینکه عوارض شهرداری و خلافی خودرو‌ها در مرکز تعویض پلاک قابل دریافت است به شهروندان تاکید کرد: خروج هرگونه خودروی فاقد پلاک ورودی به مراکز تعویض پلاک ممنوع است که در این رابطه به منظور افزایش خدمات به مردم روز‌های بازدید از خودرو‌های متوقف در پارکینگ علاوه بر یکشنبه، چهارشنبه‌ها نیز انجام می‌شود و این روند هم با اخذ نوبت بازدید خودرو در پارکینگ از طریق سایت Epolice.ir و اقدامات بعدی صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز راهگشا استان در پایان با تاکید بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در این مرکز به سبب حجم زیاد مراجعان گفت: در شرایط عادی هر ۱۰ دقیقه و در شرایط کرونایی هر ۱۵ دقیقه یک نوبت دهی و رسیدگی انجام می‌گیرد که با اقداماتی همچون تحویل برگ بازدید به رانندگان در همان ابتدای ورود به مرکز تعویض پلاک، خط کشی مسیر‌های راهنما، نصب تابلو‌های راهنما، افزایش نیرو‌های واحد فک و نصب پلاک و افزایش غرفه‌های پاسخگویی به مراجعان در تلاش هستیم خدمات رسانی به شهروندان به شکل مطلوب تری صورت بگیرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعویض پلاک پلیس راهور مرکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد