Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:53:55 GMT

امنیت و آرامش جامعه را مدیون خون شهدا هستیم 

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۲۵۳۷

امنیت و آرامش جامعه را مدیون خون شهدا هستیم 

ایسنا/هرمزگان مراسم میثاق با شهدای روستای طارم شهرستان حاجی آباد با حضورخانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف بسیج و مسئولان این شهرستان در مسجد ولی عصر(عج) این روستا برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و سلامت، افزود: اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا است که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تامین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار محمد سالاری افزود: صداقت و شجاعت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا دشمنان به خوبی بر قدرت و تفکر بسیجی ما آشنا شوند و این تفکر ناب رمز پیروزی است.

وی افزود: امروز عطر و بوی شهیدان پس از گذشت ۴۱ سال از دفاع مقدس فضای کشور را معطر کرده است و باید بدانیم امنیت و آرامش خویش را مدیون چه کسانی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد، آشنایی نسل جوان با رشادت ها و جانفشانی رزمندگان در جنگ تحمیلی را از اهداف برگزاری این یادآورده عنوان کرد و گفت: با انتقال پیام شهدا به نسل جوان میتوان تضمین کننده انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا شد.

سالاری بیان کرد: هرچه داریم از شهداست و باید با انتقال پیام شهدا به نسل جوان، انقلاب را بیمه کنیم.

 فرمانده سپاه حاجی آباد تصریح کرد: دشمن فرهنگ شهدا را مورد هدف قرار داده و با استفاده از همه ابزارهای خود در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه است، لذا همه وظیفه داریم در مقابل این هجمه و توطئه شوم دشمنان ایستادگی کرده و برای حفظ آرمان ها و ارزش های شهدا بکوشیم.

وی خاطر نشان کرد: شهدا برای ما عزت و سربلندی به ارمغان آوردند و در راه حفظ دین اسلام جان خود را تقدیم کردند تا اسلام واقعی بماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.    وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۰ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.   خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۱۸۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۷۵ مورد حکم جلب اجرا شد.   فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • معلمان باید به نقش و جایگاهشان افتخار کنند
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد