Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا فرجیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:این بیمارستان که در کوی انقلاب(کمپلو) اهواز واقع شده در تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به این بنیاد واگذار شد تا فصل جدیدی از خدمت رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید و خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان یک بیمارستان مجهز برای خدمت رسانی به خانواده های شهدا و جانبازان نداشت افزود: با واگذاری این بیمارستان ، ضمن ارائه خدمات پزشکی به خصوص به والدین شهدا ، از حجم اعزام بیماران جامعه هدف به سایر نقاط کشور کاسته خواهد شد.
فرجیان افزود: بر اساس تفاهم نامه واگذاری ، ۳۰درصد ظرفیت بستری این بیمارستان برای خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و ۷۰درصد برای جامعه هدف بنیاد شهید خوزستان خواهد بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه حدود ۸۰ بیمارستان در سطح کشور تحت مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند ابراز امیدواری کرد با مدیریت جدید بیمارستان آیت الله علامه کرمی بتوان خدمات بیشتری و باکیفیت تری را به خانواده های شهدا و خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه شود.
به گفته وی این بیمارستان ۲۷۰میلیارد ریال بدهی دارد که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان موظف به پرداخت این بدهی است ضمن آنکه بنیاد شهید برای بهره برداری از این بیمارستان وجهی پرداخت نکرده است.   
این بیمارستان که نقش مهمی در بستری و درمان بیمارستان کرونایی دارد ۶۰۰ پرسنل دارد.
به گزارش ایرنا عملیات ساخت بیمارستان آیت الله علامه کرمی در سال ۱۳۷۶ شروع و در سال ۱۳۷۹به پایان رسید.
این بیمارستان با بهره‌گیری از وجوه شرعی در سال۱۳۸۱ به عنوان یکی از بیمارستان‌های مجهز به امکانات و تجهیزات پزشکی روز مورد بهره‌برداری قرارگرفت و برای بهره برداری به کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان واگذار شد.
به موجب ماده ۱ قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و براساس دستورالعمل استاندارد و ضوابط ارزشیابی بیمارستان‌های عمومی، بیمارستان علامه کرمی وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) به موجب امتیازات مکتسبه، به عنوان بیمارستان دارای درجه یک عالی شناخته شده و موفق به اخذ گواهینامه ارزشیابی مراکز درمانی شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی خوزستان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی خوزستان اهواز بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی علامه کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳