Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبریک انتصاب خطاب رئیس سازمان صدا و سیما گفت: انتخاب یکی از مدیران متخصص، متعهد و باتجربه کشور در حوزه رسانه به عنوان رئیس جدید سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران رخدادی مهم و امیدوار کننده برای ایجاد تحول سازنده در رسانه ملی است. خبرگزاری میزان - دریابان «علی شمخانی» با انتشار پیامی خطاب به دکتر پیمان جبلی با تبریک حسن اعتماد مقام معظم رهبری به ایشان، انتخاب یکی از مدیران متخصص، متعهد و باتجربه کشور در حوزه رسانه را به عنوان رییس جدید سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران رخدادی مهم و امیدوار کننده برای ایجاد تحول سازنده در رسانه ملی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به نقش و کارکرد کم نظیر رسانه ملی در زمینه پیشبرد و پشتیبانی از اهداف نظام در حوزه امنیت ملی اظهار کرد: بدون شک در شرایطی که ادراک سازی از طریق ارتباطات فراگیر و مخاطب پایه، به کارآمد‌ترین ابزار تاثیرگذار برای دستیابی به اهداف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی تبدیل شده، باید نقش آفرینی هوشمند رسانه ملی به عنوان یکی از استوانه‌های اصلی تامین منافع ملی و تقویت کننده امنیت ملی پایدار در کشور بیش از گذشته مورد توجه و حمایت قرار بگیرد.   در پایان این پیام آمده است: نهاد امنیت ملی بر اساس وظیفه ذاتی خود وبرای تحقق منویات مدبرانه مقام معظم رهبری که در حکم جنابعالی بر آن تاکید شد، آمادگی خود را برای هرگونه حمایت لازم در زمینه پیشبرد برنامه‌های تحولی جدید در سازمان صداوسیما اعلام می‌نماید.   بیشتر بخوانید: انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیما/ تأکید رهبر انقلاب بر هدایت فرهنگی، تقویت احساس هویت ملی و انقلابی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی     انتهای پیام/ برچسب ها: دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دبیر شورای عالی امنیت ملی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری مهر، توجه به رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی مبنی بر ضرورت تأمین امنیت غذایی و افزایش دسترسی آحاد جامعه به غذای سالم و با کیفیت و ارزان، موضوع سلامت و کیفیت روغن خوراکی به عنوان یک کالای اساسی در سفره مردم در دستور کار دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی قرار گرفت.

اولین جلسه کمیته فنی بهبود کیفیت و سلامت روغن‌های خوراکی در سال جدید در دبیرخانه شورای عالی برگزار و تمامی اقدامات دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در زنجیره تولید و عرضه روغن خوراکی به ویژه واردات روغن خام و نگهداری آن در مخازن، تصفیه و پالایش روغن خام و تولید روغن در کارخانه بررسی شد.

در این جلسه، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد: کیفیت و سلامت روغن خوراکی از مبدا ورودی روغن خام و کشت دانه‌های روغنی در مزرعه تا سفره آحاد جامعه باید به دقت پایش شود که یکی از مهم‌ترین اقدامات، ترخیص روغن خام وارداتی مناسب است.

دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به منظور حفظ و ارتقای سلامت مردم، سلامت روغن خوراکی، برنامه آرد و نان کامل، برنامه شیر مدارس و پایش سلامت محصولات کشاورزی و هم چنین وظایفی که هر یک از دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر عهده دارند را در سال جاری با جدیت دنبال می‌کند.

کد خبر 6098801 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی داروخانه‌های ایران: هیچ جای دنیا از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند/ اگر هدف بیمار باشد، عملا تذکر حجاب امکان‌پذیر نیست
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»