Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@08:30:10 GMT

عناصر وابسته به ترکیه در حسکه به جان هم افتادند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۳۱۱۹

عناصر وابسته به ترکیه در حسکه به جان هم افتادند

منابع محلی سوری اعلام کردند که عوامل وابسته به ترکیه در شهر «راس العین» در حومه شمال غربی استان حسکه سوریه به جان هم افتادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، الوطن سوریه گزارش داد که مراکز وابسته به نیروهای اشغالگر ترکیه در خطوط درگیری در «جبل الزاویه» و شرق شهر ادلب شاهد تحرکات گسترده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش؛ این تحرکات همزمان با حضور افسر عالی رتبه ارتش ترکیه در راس هیئتی از نیروهای اشغالگر برای بازدید از میزان آمادگی نظامی و مراکز نظامی از بیم عملیات نظامی غافلگیرکننده ارتش سوریه است.

همزمان با حضور این هیئت نظامی ترک در ادلب، منابع سوری از ارسال تجهیزات نظامی جدید ارتش ترکیه که شامل تانک و توپ است به شمال غرب سوریه خبر دادند.

عناصر وابسته به ترکیه در حسکه به جان هم افتادند

منابع محلی سوری اعلام کردند که عوامل وابسته به ترکیه در شهر «راس العین» در حومه شمال غربی استان حسکه سوریه به جان هم افتادند.

منابع محلی در راس العین به سانا گفتند: درگیری میان دو گروه تروریستی وابسته به آنچه «فرقه المعتصم» نامیده می‌شود از بعد از ظهر روز گذشته شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

این منابع اعلام کردند که بر اثر این دیگری تاکنون 6 نفر کشته و 5 نفر دیگر از این تروریست‌ها زخمی شده‌اند.

منابع سوری درباره علل درگیری بیان کردند که علت آن، تلاش برای کنترل ایست بازرسی‌ها و همچنین چنگ انداختن بر منازلی مردمی است که به زور و تهدید به قتل ساکنانش به مناطق امن تحت کنترل ارتش سوریه رفته‌اند.

این منابع افزودند: تروریست‌ها در درگیری‌ها از آر پی جی و خمپاره هم علیه یکدیگر استفاده کرده‌اند. علاوه بر تلفات میان تروریست‌های وابسته به ترکیه، خسارات زیادی به اموال دولتی و مردمی وارد شد.

ناپدید شدن هفت شبه نظامیان «قسد» در شمال حسکه

منابع محلی سوری اعلام کردند که از سرنوشت هشت نفر از شبه نظامیان وابسته به آمریکا در حسکه خبری نیست.

این منابع بیان کردند: پس از پایان مرخصی آنها فرار کرده‌اند و شبه نظامیان«قسد» هم به منازل بستگان آنها در شهرهای حسکه و الرقه حمله کردند شاید بتوانند سرنخی از آنها به دست آورند، اما این تحرکات راه به جایی نبرد.

به گفته این منابع، همچنین شبه نظامیان وابسته به آمریکا تحرکات گسترده امنیتی برای یافتن این هشت عنصر فراری خود به عمل آورده‌اند.

مواضع جبهه النصره در حومه شمالی حماه زیر آتش سنگین ارتش سوریه

منابع میدانی سوری اعلام کردند که ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در «سهل الغاب» در حومه شمالی حماه زیر آتش گرفته است.

حملات به مواضع تروریست‌ها در حومه ادلب

ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در حومه جنوبی ادلب را با راکت هدف قرار داد.

درگیری ارتش سوریه با داعش در حومه غربی حماه

منابع سوری از درگیری ارتش سوریه با تکفیری‌ها در جاده «عقیربات-القساطل» در حومه شرقی حماه خبر دادند و اعلام کردند: نیروهای ارتش سوریه هنگام گشت زنی به منظور یافتن تکفیری‌ها با داعشی‌ها درگیر شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوری اعلام کردند وابسته به ترکیه حومه شمال شبه نظامیان ارتش سوریه تروریست ها منابع محلی جان هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل