Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان در نشست خبری پیش از اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی ورزش شرکت ها در آتن یونان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که موضوع ورزش شرکت‌ها در مجموعه فدراسیون ورزش کارگری در قالب انجمن شرکت‌ها مورد توجه قرار گرفته است و برنامه‌های متنوع ورزش کارگری توسط این افراد هماهنگی و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم ورزشکاران کارگری کشورمان مروج ارزش‌های فرهنگی در مسابقات جهانی آتن یونان باشند.

او ادامه داد: کم تحرکی عوارض جدی را برای اقشار مختلف جامعه به دنبال دارد و سبب افزایش بیماری‌های غیر واگیر و افزایش هزینه‌های درمان شده است. باید تلاش کنیم تا به ویژه کارگران که با تلاش و فعالیت خود سبب توسعه جامعه می‌شوند، فعالیت بدنی بیشتری داشته باشند؛ چرا که در کشورمان نزدیک به ۱۴ میلیون کارگر داریم. حضور ایران در مسابقات جهانی شرکت‌ها موجب افزایش انگیزه کارمندان و کارگران شرکت‌ها می‌شود و مطمئنا  افراد بیشتری به سمت ورزش گرایش پیدا می کنند.

او بیان کرد: از امیرحسینی، رئیس انجمن ورزش کارگری و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که حمایت‌های لازم را برای اعزام کارگران به سومین دوره مسابقات جهانی داشتند، تشکر می‌کنم. اعزام ورزشکاران کارگری به این مسابقات مطمئنا باعث انگیزه و اشتیاق بیشتر کارگران به ورزش می‌شود. امیدوارم ورزشکاران کارگری ما مثل دوره قبلی که  موفق شدند مدال‌های خوبی را در فرانسه کسب کنند، این دوره نیز مدال‌های خوبی به دست آورند.

بیشتر بخوانید

سجادی: به آینده باشگاه استقلال امیدوارم / وظایف دیگری هم به جز سرخابی‌ها در ورزش کشور داریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عبدالحمید احمدی وزارت ورزش و جوانان مسابقات جهانی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دوره مسابقات آزاد دارت قهرمانی کارگران کشورمان در بخش بانوان و آقایان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۲۶ شرکت‌کننده از سراسر کشور، به مدت ۲ روز در بوستان سئول آکادمی دارت تهران برگزار شد و با هماهنگی‌های انجام شده نخستین بار مسابقات آزاد دارت کارگران کشور به صورت زنده و مجازی روی سایت فدراسیون جهانی و سازمان حرفه‌ای دارت جهان به نمایش درآمد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران