Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر حسن قوامی در خصوص نحوه نام نویسی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: ثبت‌نام دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طریق سایت این دانشگاه انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری برای انجام فرآیند ثبت‌نام نیست.

وی ادامه داد: در زمان ثبت‌نام، اسکن مدارک باید در سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بارگذاری و اصل مدارک هم باید با پست ارسال شود و برای این مهم هم نیازی به مراجعه حضوری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زمان شروع کلاس‌های دانشجویان نو ورود از روز یکشنبه هجدهم مهر ماه امسال خواهد بود و در ترم اول تمامی کلاس‌های ورودی‌های جدید تئوری است و این گروه از دانشجویان کلاس عملی ندارند و نوع برگزاری کلاس‌ها  به صورت حضوری یا مجازی هم پس از برگزاری جلسه شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام خواهد شد.

۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند. این دانشگاه به عنوان قطب پزشکی در شرق کشور دارای حدود ۱۰ هزار دانشجو و ۲۵ هزار کارمند بهداشتی و درمانی است.

برچسب‌ها مشهد دانشجو دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دانشجو دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشهد دانشجو دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل