Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز (چهارشنبه، ۷ مهرماه) با حضور صالحی امیری، از ایثارگران کمیته ملی المپیک تجلیل شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مراسم تجلیل از ایثارگران کمیته ملی المپیک با حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، کیکاوس سعیدی دبیر کل و مجید شایسته عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم، سعیدی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه ایثارگران نکاتی را برشمرد.

در ادامه سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از خدمات و اقدامات ویژه این وزارتخانه در تکریم ایثارگران فعال در وزارت ورزش و جوانان گفت: هفته دفاع مقدس متعلق به همه ایثارگران و خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان است و تجلیل از ایثارگران و حمایت از این قشر و یادگاران دفاع مقدس وظیفه ماست.

وی ادامه داد: تاکنون هزار و صد ایثارگر تبدیل وضعیت و ۴۰۰ فرزند شهید در استان‌ها مشغول به کار شدند. همچنین با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در ۳۱ استان و برخی از فدراسیون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا برگزار شد.

مشاور وزیر ورز و جوانان در پایان با اشاره به نتایج المپیک و پارالمپیک و دستاورد‌های به دست آمده از صالحی امیری و وزیر ورزش و جوانان تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات ایثارگران و خانواده معززشان اظهار کرد: قدرت نرم در دفاع مقدس است. نامش را جهاد مقدس گذاشته‌ایم، پدیده‌ای به نام جنگ به ما هویت نداد بلکه جهاد مقدس به ما هویت داد.

وی گفت: یکی از کارکرد‌های جهاد مقدس در نظام سیاسی ایران ساخت انسان بود. این انسان از خود گذشته با فضیلت و ایثارگر نیاز انقلاب اسلامی بود. تحلیل ما از جنگ، جهاد است و از جهاد نیز ساخت همین انسان بود، اگر قدرت نرم تولید نمی‌شد، دچار چالش‌های جدی می‌شدیم. آن چیزی که امروز به آن نیاز داریم بازگشت به اهداف اولیه است. ما به انسان با فضیلت با معرفت و با اخلاق نیاز داریم که نقطه متعالی آن رزمندگان و ایثارگران هستند و مدیران ما هم برخواسته از همین قشر بوده و هستند.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه با اشاره به فرموده امام (ره) درباره رزمندگان و شهدا، عنوان کرد: این جوانان ره صد ساله را یک شبه پیمودند. مانند جوان ۱۵ ساله‌ای که به میدان مین می‌رود و امیدوارم در مسیری که انتخاب کرده‌ایم ثابت قدم باشیم.

در پایان مراسم امروز از ایثارگران کمیته ملی المپیک با اهداء لوح تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: وزیر ورزش صفحه مجازی ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ملی المپیک صالحی‌امیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک صالحی امیری ایثارگران کمیته ملی المپیک تجلیل از ایثارگران هفته دفاع مقدس صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه به مناسبت هفته کار و کارگر، از پنج نفر از کارگران نمونه استان البرز با حضور محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در نماز جمعه کرج تجلیل شد.

هر ساله کمیته‌های استانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اساس یکسری شاخص‌ها اقدام به ارزیابی واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و … می‌کنند و طرح‌های کارآفرینانه، روش‌های افزایش دهنده تولید و بهره وری و امور خلاقانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در نهایت کارگرانی که در این طرح‌ها شرکت داشته باشند ارزیابی و امتیاز دهی شده و از دل آنها افرادی انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند و سپس به صورت کشوری نیز از آنها تجلیل می‌شود که امروز با توجه به حضور معاون وزیر از پنج نفر تقدیر شد.

کد خبر 6089244

دیگر خبرها

  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک