Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، این آزمایشگاه که ساخت آن از سال ۱۳۹۷ آغاز شده، در بخش کمک‌آموزشی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

این آزمایشگاه امکان آزمایشگاه‌های مختلف مواد پرتوزا را در گروه فیزیک دانشکده‌ی علوم این دانشگاه برای دانشجویان فراهم می‌کند.

فضای آزمایشگاهی مواد پرتوزا دانشگاه شهید چمران اهواز امکان حضور ۱۸ دانشجو را دارد و به امکاناتی از جمله اینترنت و دستگاه‌های آزمایشگاهی نیز مجهز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایشگاه مواد پرتوزا پیش‌ از این در برخی از دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه تهران، صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی و صنعتی شریف راه‌اندازی شده است، اما ساختار و طراحی مجزای محیط‌ها و حفاظت از دانشجویان از جمله شاخص‌هایی است که در آزمایشگاه دانشگاه شهید چمران اهواز به آنها توجه ویژه‌ای شده است.

دانشگاه شهید چمران اهواز با بیش از ۱۳ هزار و ۷۷۳ دانشجو، بیش از ۳۳۶ رشته و بیش از ۶۰۵ عضو هیات علمی دارد.

این دانشگاه تاکنون ۲۸ هزار و ۵۷۹ مقاله علمی منتشر کرده است.

برچسب‌ها دانشگاه شهید چمران اهواز خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز مواد پرتوزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نورانی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای دزفول و اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید «غلامعلی عشیری لیوسی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، شناسایی و به دامان شهر رجعت کرده بود، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم قدرشناس دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: پیکر مطهر شهید عشیری صبح امروز از حسینیه ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در مکانی که پیشتر به عنوان یادبود برای وی ساخته شده بود، در جوار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

وی گفت: شهید پور عزیز پور محمدی نیز در قطعه دوم گلزار شهدای اهواز و کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096343

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان