Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور ظهر امروز در نشست راه اندازی «سکوی مدیریت هوشمند بیماری های همه گیر» در وزارت کشور گفت: با روند افزایش واکسیناسیون در کشور از یک طرف و طولانی شدن بیماری باید طولانی شدن محدودیت ها را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دستور رییس جمهور همیشه بر این مورد بود که با یک نگاه تحولی به بحث کنترل بیماری کرونا نگاه شود، خاطرنشان کرد: ما مدیریت هوشمند محدودیت ها را دنبال خواهیم کرد که ریسک کمتری داشته باشد و با بحثی که الان داریم، محدودیت فقط مشمول افرادی شود که دستورالعمل ها را رعایت نمی کنند؛ باید با ایجاد شرایط و سازوکار جدید، زمینه فعالیت همه را فراهم کنیم و برخوردها و محدودیت ها مشمول کسانی می شود که رعایت نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی وزیر کشور ادامه داد: در فضای جدید همه اصناف اعم از گردشگری و هتلداری هم می توانند فعالیت کنند چون هر دو طرف باید از سلامت لازم برخوردار باشند و با استفاده از پلتفرمی که طراحی شده، خدمات دهنده، خدمات گیرنده و محیط خدمات از بیماری پاک است.

وی ضمن اشاره به اینکه برای اجرای این کار باید لازمه اقدامات فراهم شود و این سیستم با توجه به هوشمند بودن می تواند کمک های زیادی به دستگاه ها داشته باشد، بیان داشت: یک پیوست اطلاع رسانی مستمر باید برای فرهنگ سازی وجود داشته باشد که این کار نیاز به کار رسانه ای طولانی مدت دارد تا مردم با این روش آشنایی کامل را پیدا کنند.

وی تاکید کرد: این طرح فعلا به صورت آزمایشی اجرا می شود تا اشکالات آن حل و بررسی های لازم درباره نواقص آن انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور محدودیت هوشمند محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)

منبع: شرکت مبارکه اصفهان

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر