Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون دولینگو یکی از آزمون هایی است که اخیرا بیشتر افراد مایل به شرکت در آن هستند، اما شاید کمتر کسی از مزایا و امکانات ویژه و نمره قبولی در آن اطلاع داشته باشد.

به گزارش برنا، امروزه برای تغییر در شرایط زندگی خود و پیشرفت فرزندانمان، بسیاری از خانواده ها به فکر مهاجرت و انتخاب دانشگاه مناسب برای تحصیل و کسب جایگاه ویژه اجتماعی می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک یکی از اصلی ترین اقدامات برای کسب جایگاه ویژه در دانشگاه های مطرح جهانی،دریافت نمره مناسب در آزمون های زبان میباشد. آزمون دولینگو یکی از آزمون هایی است که اخیرا بیشتر افراد مایل به شرکت در آن هستند، اما شاید کمتر کسی از مزایا و امکانات ویژه و نمره قبولی در آن اطلاع داشته باشد به همین دلیل در ادامه مطلب به بررسی دقیق آزمون دولینگو می پردازیم. 

دولینگو چیست:

اولین سری آزمون دولینگو در جولای سال 2019 برگزار شد و همانند آزمون های معتبری مانند آیلس و تافل از چهار مهارت اصلی زبان یعنی خواندن،مکالمه،نوشتن و شنیدن تشکیل شده است. آزمون دولینگو از چند بخش تشکیل میشود که در این بین میتوان به تکمیل جملات ناقص،توصیف تصاویر ( مهارت نوشتن و صحبت کردن)، خواندن بخش هایی به صورت شفاهی و ضبط ویدئویی برای مهارت صحبت کردن اشاره کرد. وجه تمایز و برتری آزمون دولینگو در مقایسه با سایر آزمون ها، در برگزاری آنلاین در هر ساعت شبانه روز و قیمت ارزان آن میباشد که همین موارد دلیل مهمی برای انتخاب آزمون دولینگو میباشد.

از موارد دیگر میتوان به دریافت به موقع نتایج و امکان اشتراک گذاری با دانشگاه های مطرح جهانی اشاره کرد. نمره و مدرک کسب شده در آزمون دولینگو مورد تایید بسیاری از دانشگاه های مطرح جهان مانند FDU ،NYU و ... می باشد و روزبه روز به اعتبار آن در دانشگاه های سراسر دنیا اضافه میشود.

از دیگر مزایای شرکت در آزمون دولینگو میتوان به زمان کوتاه آن اشاره کرد،برای شرکت در آزمون های تافل و آیلس لازم است بیش از 3 تا 4 ساعت وقت خود را در نظر بگیرید اما برای شرکت در آزمون دولینگو در کمتر از 1 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت  تا یکی از معتبر ترین مدارک زبان برای ورود به دانشگاه های خارجی را دریافت کنید.

نمره آزمون دولینگو:

نمره آزمون دولینگو بین 48 تا 72 ساعت پس از شرکت در آزمون از طریق ایمیل به متقاضی اطلاع داده شده به صورت آنلاین قابل مشاهده و در صورت قبولی در آزمون، مدرک آزمون شما در دسترس خواهد بود.

لازم است بدانید در آزمون دولینگو نمرات از 10 تا 160 در پنج سطح بررسی و به متقاضیان اطلاع داده می شود.

آمادگی آزمون دولینگو:

برای شرکت در این آزمون آنلاین، لازم است مقدماتی را برای خود فراهم کنید.از ابتدایی ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• شرکت در نمونه آزمون های دولینگو برای آشنایی با روش پاسخگویی به سوالات

• کامپیوتر یا لپ تاپ متصل به اینترنت پرسرعت

• داشتن کارت شناسایی معتبر

• کارت بانکی معتبر برای پرداخت هزینه آزمون

• 60 دقیقه وقت آزاد و خالی از استرس برای تمرکز بر روی سوالات

در مرحله بعدی لازم است به چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی تسلط  کافی داشته باشید. برای مثال برای تقویت مهارت شنیداری به پادکست هایی با لهجه آمریکایی گوش دهید، در زمان های اضافی خود فیلم و سریال های انگلیسی تماشا کنید و برای تقویت مهارت صحبت کردن، جملات را بلند تکرار کنید و چندین بار صدای خود را ضبط کنید تا بتوانید نقص مکالمه خود را آسان تر تشخیص دهید. خلاقیت و سرعت عمل در مهارت نوشتن باعث پاسخگویی کامل به سوالات این بخش میشود و در نتیجه نمره بالاتری را دریافت میکنید.

منابع آزمون دولینگو:

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم تاریخچه آزمون دولینگو از سال 2019 آغاز شده است پس نمونه سوالات زیادی برای آشنایی با سوالات آزمون در دسترس نیست؛ اما شما می توانید با ثبت نام در وب سایت آمادگی آزمون دولینگو به سوالات استاندارد و شبیه سازی شده ی دولینگو دسترسی داشته باشید و با حل چندین نمونه سوال، مهارت خود را ارتقا دهید. از آنجایی که یکی از اصلی ترین راه های کسب مهارت در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی تکرار و تمرین مستمر می باشد لازم است قبل از شرکت در آزمون دولینگو به بررسی و تحلیل نمونه هایی برای افزایش مهارت در پاسخگویی مناسب بپردازید.

سوالات آزمون دولینگو از منابع مشخصی طراحی نمی شود در نتیجه تیم حرفه ای وب سایت آمادگی آزمون دولینگو با بررسی آزمون هایی که تاکنون برگزار شده نمونه سوالاتی را برای شرکت کنندگان به صورت پکیج های کوتاه مدت و بلند مدت تهیه و در اختیار متقاضیان محترم قرار داده اند و آنها را آماده حل و تمرین نمونه های پرتکرار آزمون دولینگو می کنند.

از دیگر مزایای عضویت در سایت آمادگی آزمون دولینگو می توان به قرارگیری در محیط شبیه سازی شده ی آزمون اصلی دولینگو اشاره کرد که به کاهش استرس و اضطراب متقاضیان کمک شایانی می کند.

کارشناسان زبان انگلیسی وب سایت آمادگی آزمون دولینگو با بررسی بیش از 3000 پرسش به روز و حقیقی آزمون، این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است تا دانش و مهارت زبان خود را به چالش بکشند. با عضویت در وب سایت آمادگی آزمون دولینگو چند قدم به تحصیل در دانشگاه های مطرح جهانی و مهاجرت نزدیک می شوید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولینگو دانشگاه های مطرح شرکت در آزمون برای شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد