Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با حماسه معلمان و دانش‌آموزان الگوی بیداری اسلامی در جهان شده است، اظهار کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که مردم کشورها به تأسی از انقلاب اسلامی ایران بر علیه دشمنان و متجاوزان می‌ایستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های شاهد آموزش و پرورش استان لرستان که در دبیرستان شاهد خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: ما موظف هستیم یاد ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و بیش از ۲۰۰ هزار شهید که در دفاع مقدس جان خود را فدا کردند، گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فقدان یک نفر هم برای ما تلخ است ولی این شهادت‌ها و رشادت‌ها کام زورگویان عالم را تلخ‌تر می‌کند، افزود: دشمنان در همان ابتدای انقلاب با آشوب، تحریم و تقویت ضدانقلاب مردم را در فشار قرار دادند و در نهایت جنگ هشت ساله تحمیلی را بر ما تحمیل کردند.

شاهرخی با یادآوری اینکه حماسه‌ای که دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمان شهید با حضور خود در جبهه آفریدند موجب بیداری اسلامی شد، به پیشگامی معلمان در بیداری اسلامی آزادی‌خواهان جهان اشاره و ادامه داد: امروز مشاهده می‌کنیم که مردم کشورها به تأسی از انقلاب اسلامی ایران بر علیه دشمنان و متجاوزان می‌ایستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به نقش محوری استان لرستان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بخشی از پل ۱۴ کیلومتری شناور بر روی اروند که در دوران دفاع مقدس ساخته شده بود در شرکت ماشین‌سازی لرستان ساخته شد و این امر نشان از کار مبتنی بر علم و دانش رزمندگان اسلام بود.

وی بر لزوم الگوگیری نسل جوان از الگوهای دفاع مقدس تأکید کرد و یادآور شد: امروز دانش‌آموزان در المپیادها و مسابقات علمی جهانی با علم و دانش خود پرچم کشور را به اهتزار درمی‌آورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهید دانش آموز دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران دوران دفاع مقدس لرستان بیداری اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند