Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر باتأکید بر نهادینه شدن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: این فریضه الهی باید به‌عنوان مسئولیت اجتماعی در آحاد مختلف مردم جامعه تقویت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای داخلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه اگر چیزی بخواهد تأثیرگذار باشد باید خود دارای آن قدرت تأثیر باشد اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اگر بخواهد منکر را پیشگیری و معروف را نهادینه کند نخست خود باید این شرایط را هم به‌صورت مجموعه‌ای و هم شخصی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر باید به‌صورت مجموعه‌ای و شخصی آراسته به معروف‌ها و پیراسته از منکرات باشد.

امام جمعه بوشهر افزود: در این زمینه لازم است جلسات درون مجموعه‌ای و حتی خانوادگی در منزل داشته باشید و بر روی عمل به معروف‌ها و نهی از منکرات به‌صورت شخصی و مجموعه‌ای کار کنید.

صفایی بوشهری با بیان اینکه نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر خدا است تصریح کرد: اعضا ستاد امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان آمرین به معروف و ناهی از منکر باید ابتدا خودشان دارای این شرایط باشند تا تاثیرگذار شوند.

آیت الله صدیقی: بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات نظام سبب بروز منکرات می‌شود / امر به معروفِ هیجانی به هیچ عنوان اثر نداردقرارگاه «احیای بینش امر به معروف و نهی از منکر» در استان گیلان راه‌اندازی می‌شودانهدام 2 لانه فساد در گناباد/ شورای امر به معروف در مساجد فعال شد

وی باتأکید بر نهادینه شدن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: این فریضه الهی باید به‌عنوان مسئولیت اجتماعی در آحاد مختلف مردم جامعه تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از تلاش ، کوشش و زحمات انجام گرفته در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: مسئولیت شما بسیار سنگین است و تا می‌توانید تلاش کنید تا کار به سرانجام برسد.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر فریضه الهی مجموعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند