Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@14:01:16 GMT

خرید انواع لوله و دریافت لیست قیمت لوله

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۴۳۷۹

خرید انواع لوله و دریافت لیست قیمت لوله

افراد فعال در زمینه تاسیسات ساختمانی و صنایع مختلف برای این که بتوانند یک لوله مناسب خریداری کنند باید اطلاعات خود را درباره ساختار و انواع لوله‌های موجود در بازار افزایش دهند.

کاربردهای لوله‌های ساختمانی و صنعتی بسیار متنوع است و می‌تواند در پروژه‌های مختلف مورد استفاده افراد قرار بگیرد. یکی از مسائل مهم در هنگام خرید لوله قیمت آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قیمت لوله با توجه به مدل انتخاب شده و ساختاری که دارد متفاوت است و افراد قبل از خرید لوله مورد نظر خود باید اطلاعات‌شان را در این زمینه افزایش دهند.

 

تنوع لوله‌های موجود در بازار باعث شده است تا افراد بتوانند بر اساس پروژه‌های خود از لوله‌های باکیفیت استفاده کنند. انتخاب لوله مناسب در بسیاری از مواقع برای افراد عادی دشوار است و باید توسط متخصصان و کارشناسان خبره انجام گیرد. توجه کردن به قیمت لوله در زمان خرید می‌تواند به عنوان یکی از معیارهای کلیدی انتخاب باشد. در ادامه این مقاله در مورد انواع لوله و نحوه خرید آن توضیحات مناسبی را ارائه خواهیم داد.

شناخت انواع لوله‌های موجود در بازار

لوله به عنوان یک پروفیل توخالی محسوب می‌شود که به صورت گرد طراحی شده و برای انتقال محصولات مختلف نظیر مایعات، گاز، پودر و غیره از آن استفاده می‌شود. تنوع و قیمت لوله‌های موجود در بازار باعث شده است تا افراد متناسب با نیاز خود بتوانند مدل‌های متنوع لوله را خریداری کنند. از انواع لوله‌های موجود در بازار می‌توان به لوله‌های فولادی، لوله درزدار، لوله مانیسمان، لوله داربستی و غیره اشاره کرد. هر کدام از لوله‌های فوق تحت شرایط مختلف تولید می‌شوند که برای پروژه‌های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت لوله بر اساس ساختار تشکیل دهنده آن و موادی که در تولید آنها به کار رفته است مشخص می‌شود. افراد می‌توانند با شناخت یک مجموعه معتبر انواع لوله‌های متناسب با نیاز خود را به بهترین شکل خریداری کنند.

لوله فولادی

لوله‌های فولادی از جنس کربن ساخته شده و دارای ابعاد بزرگ‌تری نسبت به سایر لوله‌های موجود در بازار هستند. لوله‌های فولادی با ترکیب قالب خمیری، جوش دادن، قالب گیری و شیوه‌های دیگر تولید می‌شوند. روش ساخت لوله فولادی دارای تنوع زیادی است از جمله روش O & U، روش خمش غلتکی یا نورد هرمی، روش C، روش C & O و شکل دهی مارپیچی لوله‌های اسپیرال که هر شیوه می‌تواند تعیین کننده قیمت لوله باشد. وجود مزایای زیاد در این لوله باعث شده است تا افراد متناسب با نیاز خود از این محصول کاربردی برای صنایع مختلف صنعتی استفاده کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های لوله‌های فلزی می‌توان به مقاومت کششی و فشاری بالا اشاره کرد.

لوله درزدار

لوله‌های فولادی که دارای ترکیب‌های مختلف شیمیایی هستند به نام لوله‌های درزدار معروفند. قیمت لوله درزدار با توجه به نوع ساخت از جمله جوشکاری لوله درزدار با مقاومت الکتریکی (ERW)، جوشکاری قوسی غوطه‌ور (SAW)، جوش چرخی نقطه تماس دورانی، جوشکاری با فرکانس بالا و ... آن می‌تواند متغیر باشد. در واقع می‌توان بیان کرد که این نوع لوله‌ها صورت‌های متنوع با توجه به جوش ساخته می‌شوند که هر شیوه می‌تواند عملکرد لوله را تحت تاثیر خود قرار دهد. لوله درزدار برای صنایع مختلف نظیر ساختمان سازی، معدن و غیره بسیار کاربردی است و متناسب با نیاز افراد قابل خریداری است.

لوله مانیسمان

لوله مانیسمان جزو دسته بندی لوله‌های صنعتی قرار می‌گیرد و به صورت بدون درز به بازار عرضه می‌شود. این لوله‌ها دارای قطر کمتری نسبت به سایر مدل‌هاست و ضخامت تولیدی آن به شکل مستقیم بر روی قیمت آن تاثیرگذار است.  لوله مانیسمان دارای چهار استاندارد مختلف از جمله DIN، ASTM، ASME و API است که در برابر فشار بالا و تنش‌های محیطی بسیار مقاوم است.  مقاومت بالای لوله مانیسمان به گونه‌ای است که از این لوله در محیط‌های صنعتی پرفشار مانند پتروشیمی و صنعت آب و فاضلاب و استفاده می‌شود.لوله مانیسمان رده 20 ، رده 40 و رده 80 از پر کاربرد ترین سایز های آن می باشند.

لوله داربستی

لوله داربستی یکی دیگر از انواع لوله‌های صنعتی پرکاربرد است که نحوه ساخت آسان‌تری نسبت به سایر لوله‌های موجود در بازار دارد. کارخانه‌های مختلفی این نوع لوله را تولید م‍ی‌کنند که از مهم‌ترین آن می‌توان به کارخانه اصفهان و تهران اشاره کرد. لوله‌های داربستی دارای اتصالات مخصوص به خود هستند که برای ایجاد یک قالب مناسب در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. عوامل زیادی در قیمت لوله داربستی مؤثر است که مهم‌ترین آن، جنس لوله، وزن و سایز و ضخامت لوله است.

لوله داربستی و اتصالات لوله داربست با توجه به این که برای دسترسی آسان‌تر افراد به محیط‌های ساختمانی دارای ارتفاع مورد استفاده قرار می‌گیرد باید دارای ضخامت کافی باشد. ابعاد لوله داربستی نیز با توجه به قطر خارجى 48.3 میلى متر، به ضخامت دیواره 2 و 2.5 میلى متر و به طول تا ۶ متر ساخته می‌شود.

در بین مجموعه‌های مختلف ارائه دهنده فروش و قیمت روز انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی می‌توان به مجموعه آهن پرایس اشاره کرد. این مجموعه با سال‌ها تجربه در ارائه قیمت لوله و جنس‌های باکیفیت این محصول توانسته است رضایت خریداران را به خود جلب نماید.

معرفی مجموعه آهن پرایس

آهن پرایس یک مجموعه معتبر برای فروش آهن آلات و همچنین  دریافت قیمت روز لوله‌ است که افراد با مراجعه به این وب سایت می‌توانند از خدمات مختلفی بهره‌مند شوند. وجود تضمین کیفیت و قیمت در محصولات ارائه شده این مجموعه باعث شده است تا خیال افراد از بابت خدمات دریافت شده راحت باشد. آهن پرایس با بیش از 50 سال سابقه فعالیت در حوزه فروش آهن آلات ساختمانی یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین مراجع در بازار آهن است.

از ویژگی‌های این مجموعه جهت دریافت قیمت لوله و خرید آن می‌توان به ارائه جدول وزن آهن آلات، اخبار بازار آهن، فولاد و مسکن، اعلام هزینه حمل بار به شکل مجزا و خدمات مشاوره‌ای مناسب اشاره کرد. وجود بخش مشاوره که توسط کارشناسان خبره انجام می‌شود باعث خواهد می‌شود تا افراد بتوانند بدون دغدغه، اطلاعات لازم را در زمینه خرید انواع لوله کسب کنند. اگر بخواهید از خدمات فروشگاه آهن پرایس استفاده کنید بهتر است به وب سایت این مجموعه به آدرس ahanprice.com مراجعه کنید و یا باشماره  تلفن 02154103 تماس حاصل فرمایید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لوله های فولادی باعث شده متناسب با نیاز انواع لوله لوله مانیسمان مورد استفاده لوله درزدار قیمت لوله آهن پرایس تا افراد آهن آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها

 مسئله رحم اجاره‌ای سالیان زیادی است که نه‌تنها در کشور ما، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارد. در واقع یکی از تجارت‌های پررونق به شمار می‌رود و پیش‌بینی می‌شود تجارت این بازار جهانی تا سال 2032 به 129 میلیارد دلار برسد.

اما مسئله مهم در این بین حضور افرادی است که به عنوان دلال در این بازار فعالیت می‌کنند و البته سودهای کلانی هم به دست می‌آورند.

 وقتی هنوز علم آنقدر پیشرفت نکرده بود که مسئله ناباروری همچون امروز قابل حل باشد بسیاری افراد که در آرزوی بچه داشتن بودند وقتی به دلیل مشکلات سلامتی این آرزویشان دست‌نیافتنی می‌شد به مسئله رحم اجاره‌ای فکر می‌کردند. از همان زمان هم زنانی که در این بازار فعالیت می‌کردند کسانی بودند که به دلیل فقر و مشکلات مالی تن به چنین کاری می‌دادند.

امروز هم در این زمینه چیزی تغییر نکرده جز قیمت‌هایی که سر به فلک کشیده‌اند.

اکنون مسئله به شکل دیگری هم رقم می‌خورد و هستند کسانی که دلشان نمی‌خواهد زیبایی و فرم بدن خود را به دلیل بارداری از دست بدهند و بدون اینکه مشکلی داشته باشند ترجیح می‌دهند این کار را به فرد دیگری سپرده و با استفاده از رحم اجاره‌ای باردار شوند و در نهایت هم تناسب و زیبایی خود را حفظ کنند.

شاید یکی از دلایلی که باعث شده تا این اندازه قیمت رحم اجاره‌ای در کشور ما افزایش پیدا کند همین مساله باشد.

قیمت‌ها از ۴۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به شرایط فرد که شامل سن، سلامتی، زیبایی ظاهری و ... است گاهی به ۹۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

رقمی که برای خیلی از افراد با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی این روزها به‌مراتب بیشتر از قبل وسوسه‌انگیز خواهد بود.

میرزایی، فوق تخصص زنان و زایمان، در این باره به تجارت‌نیوز می‌گوید: اجاره رحم هم برای بسیاری از افرادی که داوطلب این کار می‌شوند مانند کسانی است که به دلیل مشکلات مالی و فقر اقتصادی حاضر به فروش اعضای بدن خود می‌شوند. در اکثر موارد زنان برای این کار داوطلب می‌شوند تا بتوانند مشکلات اقتصادی و معیشتی خود و خانواده‌هایشان را حل و فصل کنند.

او می‌افزاید: این اتفاق حداقل برای افرادی که واقعا نمی‌توانند بچه‌دار شوند و آرزوی فرزنددار شدن دارند بسیار هم خوب است اما مساله اینجاست که در این بین افرادی به‌عنوان واسطه حضور دارند که شرایط را سخت‌تر و پیچیده‌تر کرده و باعث می‌شوند تا برخی مشکلات در طول مدت بارداری خود را نشان دهند.

این فوق تخصص زنان و زایمان می‌گوید: قبل از هر چیز فردی که قرار است رحم خود را اجاره دهد باید از نظر سلامتی تائید شود. این کار اغلب از سوی پزشکان متخصص زنان و زایمان انجام می‌شود و برگه تایید سلامت می‌دهند؛ از سوی دیگر فرد باید از نظر اعتیاد و مشکلات دیگری مانند بیماری‌های مقاربتی و ارثی مورد بررسی قرار بگیرد.

اما متاسفانه در برخی موارد اتفاق افتاده که واسطه‌ها این برگه‌ها را به صورت تقبلی در اختیار خانواده خواهان رحم اجاره‌ای می گذارند و در نهایت هم ممکن است بارداری به شکل ناموفق تمام شود و یا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد و افراد بعد از اینکه پول را پرداخت می‌کنند تازه متوجه می‌شوند که فرد داوطلب مشکلات سلامتی دارد یا معتاد است و ...

میرزایی می‌گوید: به همین خاطر است که افراد متقاضی باید در این زمینه دقت عمل بیشتری به خرج دهند و قبل از اینکه به افراد غیر مسوول مانند واسطه ها برای انجام این امور مراجعه کنند از افراد ذی صلاح مشورت بگیرند و در نهایت هم در تمام مراحل تایید سلامت فرد مورد نظر حضور داشته باشند تا دچار مشکلات بعدی نشوند.

او در مورد زنانی که می توانند اما به دلایلی نمی خواهند باردار شوند و از رحم اجاره ای استفاده می کنند نیز می گوید: متاسفانه این مساله طی سال های گذشته رونق بسیاری پیدا کرده است. از وقتی که مساله ظاهر برای بسیاری از افراد به یک مساله حیاتی تبدیل شد و عمل های جراحی زیبایی رونق گرفت این اتفاق هم بیش از هر زمان دیگری رخ می دهد و خیلی از افرادی که خود توانایی بارداری دارند به دلایل واهی از رحم اجاره ای استفاده می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟