Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@18:14:04 GMT

توصیه بادامچیان به دولت‌های جهان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۴۷۰۹

توصیه بادامچیان به دولت‌های جهان

به گزارش تابناک، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه در بخشی از اظهاراتش در پایان نشست دبیران این حزب گفت: سیاست‌های غلط آمریکا در ایران در این سال‌ها، از براندازی نظام و آشوب و فتنه‌گری تا فروپاشی از درون همه احمقانه بوده است و دولت‌های جهان باید سیاست خود با ایران را جدای از آمریکا، با محورهای ارائه شده توسط آیت‌الله رییسی تنظیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از این گفت وگو با تقدیر از دولت در تامین واکسن کرونا، گفت: سیاست صحیح دولت در تامین واکسن، گستردگی اقدام که موجب کاهش فوتی‌ها شد موجب قدردانی است.

بادامچیان همچنین از تیم اقتصادی دولت خواست با چاره‌جویی درباره تورم و جلوگیری از بالارفتن بی‌رویه قیمت‌ها و با اقدامات ضربتی، اقتصاد معیشت مردم را فعال کنند.

وی رحلت عالم ذوالفنون علامه حسن‌زاده آملی را به رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان ایشان و نیز فرزندان و به ویژه مردم استان مازندران و آمل تسلیت گفت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین به آسمانی شدن نوجوان فداکار ایذه‌ای، علی لندی اشاره کرد و آن را نمونه‌ای از ایثار، فداکاری، شجاعت، ایمان و از خودگذشتگی نسل جوان کشور دانست.

بادامچیان با تسلیت این حادثه تلخ گفت: نام و یاد این نوجوان از خودگذشته در کنار دهقان فداکار جاودانه خواهد ماند.

وی همچنین درگذشت مبارز مومن، صادق، بی‌توقع و با تقوای جهادی مرحوم حاج هاشم امانی که مظهر جهاد مخلصانه و خدمات مومنانه بود را به همگامان او در جهاد و مبارزه علیه طاغوت به ویژه حزب موتلفه اسلامی تسلیت گفت و از طرف حزب، خانواده، همرزمان و همگامان آن مرحوم از پیام ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه آمریکا اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • رئالیسم سیاسی چیست؟
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن